eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDrastycznie krótkie zasięgi elektryków w stosunku do spalinowych › Re: Drastycznie krótkie zasięgi elektryków w stosunku do spalinowych
  • Data: 2022-03-26 05:41:42
    Temat: Re: Drastycznie krótkie zasięgi elektryków w stosunku do spalinowych
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25-03-2022 o 15:32, J.F pisze:
    > [...]
    >
    > sprawnosc baterii trudno, szczegolnie ze chodzi o te przy
    > rozladowaniu.
    >
    > Ale falownika ani silnika nie zrobili przeciez idealnego.

    Jest chłodzony płynem, ale on ogrzewa (jeśli już) baterię, a nie kabinę.

    > Celem postoju jest zatankowanie paliwa, a pardon - naładowanie pojazdu
    > :-)

    Czasem tak, czasem to zbędne.
    A stanąć trzeba, żeby graty rozprostować.
    Ładuje się przy okazji.

    > Wiekszosc znanych mi centrow ma zwykle odkryte parkingi.

    Biedronka to nie centrum handlowe.....

    > Ale majac pół godziny na ładowanie ... hulajnoga sie przyda :-)

    Pół h to w sam raz na załatwienie potrzeb fizjologicznych i jakaś
    kanapka na mopie, na nic więcej nie będzie już czasu.

    Na jedzenie nawet w kfc, to już za mało - w takim przypadku auto musi
    ładować się dłużej.