-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!peer01.iad.highwind
s-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.new
shosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl
!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <52b93db9$0$2359$65785112@news.neostrada.pl>
<l9f75b$53s$1@news.task.gda.pl>
<123jlh0ulbxlb$.16szw9jysi9ly$.dlg@40tude.net>
<l9f9qa$84b$1@news.task.gda.pl>
<1nn4jwhggtpjq.1shspt7xmt8zm$.dlg@40tude.net>
<l9fdfe$dko$1@news.task.gda.pl>
<52bbe76d$0$2157$65785112@news.neostrada.pl>
<l9hfk2$r2h$1@news.task.gda.pl>
<52bc638e$0$2358$65785112@news.neostrada.pl>
<l9ibi0$v5u$1@news.task.gda.pl>
In-Reply-To: <l9ibi0$v5u$1@news.task.gda.pl>
Subject: Re: Downsizing
Date: Fri, 27 Dec 2013 18:17:48 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 131226-0, 2013-12-26), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 20
Message-ID: <52bdb63a$0$2185$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: ip-93-154-148-81.free.aero2.net.pl
X-Trace: 1388164667 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2185 93.154.148.81:59462
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2271
X-Received-Body-CRC: 3003447107
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2516217
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:l9ibi0$v5u$...@n...task.gda.pl...
> W dniu 26.12.2013 18:12, Cavallino pisze:
>>> Psioczyłem, ale tylko czasami źle działa. DO Vengi i i20 jest już
>>> aktualizacja softu do tego silnika, może niedługo do i30 zrobią. I tak
>>> masz rację teoretycznie nie możliwe, ale jak dokręcam to 1.4 do 3.5 kRPM
>>> to czuć, że ciągnie, a w tym 1.6 mimo, że lepiej jest od dołu (bo jest)
>>> to na górze nic się nie poprawia.
>>
>> Może to jest 90 konny 1.6?
>> Też kiedyś takie były - i faktycznie muły to były straszne.
>
> Mój ma w DR 66kW ten 81kW, czyli to ten teoretycznie mocniejszy 1.6.
> Naprawdę lipnie to jeździ.
A jakiś tryb Eco toto posiada?
Bo jak nie, to coś jest nie tak, albo z kierowcą, albo z autem.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-03 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=