eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDownsizingRe: Downsizing
  • Data: 2013-12-31 02:56:23
    Temat: Re: Downsizing
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Thu, 26 Dec 2013 09:23:10 +0100, Cavallino napisał(a):
    > Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    >> W dniu 25.12.2013 20:33, J.F. pisze:
    >>> A ze pali troche wiecej ... komfort kosztuje.
    >> Właśnie nie komfort, naprawdę lepiej mi się wyprzedza tym 1.4
    >> ciężarówki
    > To jest niemożliwe, żeby 90 konny silnik tej samej konstrukcji jechał lepiej
    > niż 110 konny i większy, nie da się tak.

    No wiesz, jesli mu zrobili to, na co sam narzekasz w capturze, to
    wrazenie moze byc odwrotne. Ty mu w gaz, a komputer nic :-)

    > I to silnik, na którego turbinę psioczyłeś.

    Ale to psioczyl chyba na ta w 1.6, moze wlasnie byla zepsuta.

    >> chociaż cały czas powtarzam, może to kwestia
    >> wyczucia/przyzwyczajenia etc.
    > Na pewno - wciskaj mocniej gaz, to pojedzie lepiej.
    > Obstawiam, że kręcisz go zbyt słabo.
    > W ceedzie miałem co prawda wersję bez FAP, ale od 1500 jechać nie chciał, w
    > innych małych dieslach jest pod tym względem lepiej.

    Downsizing :-)
    Przy 1500 turbina "nie wlacza sie" :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: