-
Data: 2013-12-31 17:36:11
Temat: Re: Downsizing
Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:gf5xihooqd4i.1rpp3b5krc7ye$.dlg@40tude.
net...
> Dnia Thu, 26 Dec 2013 09:23:10 +0100, Cavallino napisał(a):
>> Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
>>> W dniu 25.12.2013 20:33, J.F. pisze:
>>>> A ze pali troche wiecej ... komfort kosztuje.
>>> Właśnie nie komfort, naprawdę lepiej mi się wyprzedza tym 1.4
>>> ciężarówki
>> To jest niemożliwe, żeby 90 konny silnik tej samej konstrukcji jechał
>> lepiej
>> niż 110 konny i większy, nie da się tak.
>
> No wiesz, jesli mu zrobili to, na co sam narzekasz w capturze, to
> wrazenie moze byc odwrotne. Ty mu w gaz, a komputer nic :-)
>
>> I to silnik, na którego turbinę psioczyłeś.
>
> Ale to psioczyl chyba na ta w 1.6, moze wlasnie byla zepsuta.
W 1.4
>
>>> chociaż cały czas powtarzam, może to kwestia
>>> wyczucia/przyzwyczajenia etc.
>> Na pewno - wciskaj mocniej gaz, to pojedzie lepiej.
>> Obstawiam, że kręcisz go zbyt słabo.
>> W ceedzie miałem co prawda wersję bez FAP, ale od 1500 jechać nie chciał,
>> w
>> innych małych dieslach jest pod tym względem lepiej.
>
> Downsizing :-)
Niekoniecznie, 1.5 dci od Renault nie protestuje.
Nawet 70-tką na 6 biegu pojedzie bez oburzenia.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=