eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDownsizingRe: Downsizing
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Trybun <Y...@y...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Downsizing
    Date: Thu, 26 Dec 2013 19:43:44 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 38
    Message-ID: <l9htco$r6m$1@node2.news.atman.pl>
    References: <52b93db9$0$2359$65785112@news.neostrada.pl>
    <evi46y081lfp$.e0894i1lpxmf$.dlg@40tude.net>
    <l9c1gn$87h$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: 188.147.96.253.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1388083418 27862 188.147.96.253 (26 Dec 2013 18:43:38
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 26 Dec 2013 18:43:38 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.2.0
    In-Reply-To: <1...@4...net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2516168
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-12-25 21:07, Tomasz Pyra pisze:
    > Dnia Tue, 24 Dec 2013 14:17:12 +0100, Trybun napisał(a):
    >
    >>> Osiągi w dieslu są jeszcze minimalnie gorsze, czyli pewnie z elastycznością
    >>> będzie jeszcze minimalnie gorzej.
    >>> Jedynie pozostaje psychiczna przewaga że diesel ma 2000 na obrotomierzu tam
    >>> gdzie benzyna ma 3000.
    >> No niestety, ale prawie wszystko z tego co napisałeś kłóci się z moimi
    >> doświadczeniami. Po pierwsze 90 KM w dieslu w zupełności wystarcza do
    >> napędu auta ważącego 1400kg, bez paru gramów. Jest bardziej elastyczny
    >> niż motor 2 0 litra benzyna (130 KM) , w moim poprzednim aucie, ciężar
    >> około 1100kg.. W 2.0 litrówce przy wyprzedzaniu przy prędlości 80-140
    >> km/h bardzo często trzeba było redukować biegi na niższe z powodu braku
    >> mocy.
    > Wszystko to co napisałeś zgadza się z kolei z moimi obserwacjami większości
    > kierowców.
    > Pomimo że silnik diesla są mniej elastyczne i mają gorsze osiągi, to wielu
    > kierowców ma dokładnie odwrotne wrażenia.
    > Rozwiązanie jest proste - automatyczna skrzynia biegów. Samochód z
    > automatem będzie miał lepsze osiągi i co najlepsze będzie zużywał mniej
    > paliwa.

    Sorry ale chyba nigdy nie miałeś do czynienia z automatem, albo masz,
    tylko z jakimś ultra nowoczesnym. Te starsze to nic innego jak mulenie i
    sporo zwiększone zapotrzebowanie na paliwo względem manuala, oczywiście
    jeżeli mówimy tylko o złych stronach automatów.

    >
    >> To już brat swoim Passatem automatem również z 90 KM (1200kg) w
    >> silniku może sobie pozwolić na ruszenie z piskiem opon - ja w swoim
    >> Matriksie - nie.
    > No ale tu masz automat - czyli to co pisałem wyżej, osiągi będą
    > nieporównywalnie lepsze.

    Gdybyś do niego się przesiadł z Passata z manualną skrzynią to byś
    pewnie pomyślał że ma połowę mocy, taki muł. Gdy już się rozpędzi to
    idzie, ale to wymaga czasu. Wygoda jest, ale coś za coś - muł, no i
    zużycie gazu na poziomie 14 litrów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: