-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!news-out.readnews.c
om!news-xxxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed
.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.
neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <52b93db9$0$2359$65785112@news.neostrada.pl>
<l9f75b$53s$1@news.task.gda.pl>
In-Reply-To: <l9f75b$53s$1@news.task.gda.pl>
Subject: Re: Downsizing
Date: Thu, 26 Dec 2013 09:20:22 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 131225-1, 2013-12-25), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 24
Message-ID: <52bbe6c3$0$2152$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: ip-93-154-240-156.free.aero2.net.pl
X-Trace: 1388046020 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2152 93.154.240.156:54961
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2516107
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:l9f75b$53s$...@n...task.gda.pl...
> W dniu 24.12.2013 08:54, Cavallino pisze:
>> Od kilku dni poruszam się zastępczym Capturem i mam okazję na własnej
>> skórze odczuć wątpliwe zalety downsizingu.
>
> Czy 1.4 CRDI w i30 to jeszcze normalny silnik, czy efekt downsizingu?
Bo ja wiem, raczej typowy mały diesel.
Za to downsizing to był 1.5 dci w Getzu - jak to odpalili, to myślałem że
zepsuty.
A to była tylko normalna praca TRZYcylindrowego diesla.
Z miejsca podziękowaliśmy i nabyliśmy P206 z CZTEROcylindrowym 1.4 hdi.
> Widzisz teraz jako zastępcze mam 1.6 CRDI i stwierdzam, że to jest muł,
> albo ja nie umiem nim jeździć.
IMO to drugie, 1.6 crdi w ceedzie, to był najbardziej udany silnik z jakim
jeździłem, awaryjność zerowa, dynamika bardzo dobra jak na swoją moc.
Nie wiem jak akurat 1.4 w hultayu, ale 1.4 w Peugeocie nie przystaje mu do
pięt.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.12.13 09:23 Cavallino
- 26.12.13 15:48 anacron
- 26.12.13 18:12 Cavallino
- 26.12.13 19:43 Trybun
- 26.12.13 19:44 Trybun
- 26.12.13 23:45 anacron
- 27.12.13 02:25 Tomasz Pyra
- 27.12.13 18:17 Cavallino
- 31.12.13 02:56 J.F.
- 31.12.13 09:03 MarcinJM
- 31.12.13 17:36 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
Najnowsze wątki
- 2024-11-11 Wyważanie kół rowerowych
- 2024-11-11 Kosz, gdzie??
- 2024-11-11 Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- 2024-11-11 Opole => SAP HANA Cloud Dev / Data Engineer <=
- 2024-11-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-11 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-11 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-11 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-11 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-11 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-11 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-11 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-11-11 Marsz niepodległości
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa