-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!news-out.readnews.c
om!news-xxxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed
.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.
neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <52b93db9$0$2359$65785112@news.neostrada.pl>
<l9f75b$53s$1@news.task.gda.pl>
In-Reply-To: <l9f75b$53s$1@news.task.gda.pl>
Subject: Re: Downsizing
Date: Thu, 26 Dec 2013 09:20:22 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 131225-1, 2013-12-25), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 24
Message-ID: <52bbe6c3$0$2152$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: ip-93-154-240-156.free.aero2.net.pl
X-Trace: 1388046020 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2152 93.154.240.156:54961
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2516107
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:l9f75b$53s$...@n...task.gda.pl...
> W dniu 24.12.2013 08:54, Cavallino pisze:
>> Od kilku dni poruszam się zastępczym Capturem i mam okazję na własnej
>> skórze odczuć wątpliwe zalety downsizingu.
>
> Czy 1.4 CRDI w i30 to jeszcze normalny silnik, czy efekt downsizingu?
Bo ja wiem, raczej typowy mały diesel.
Za to downsizing to był 1.5 dci w Getzu - jak to odpalili, to myślałem że
zepsuty.
A to była tylko normalna praca TRZYcylindrowego diesla.
Z miejsca podziękowaliśmy i nabyliśmy P206 z CZTEROcylindrowym 1.4 hdi.
> Widzisz teraz jako zastępcze mam 1.6 CRDI i stwierdzam, że to jest muł,
> albo ja nie umiem nim jeździć.
IMO to drugie, 1.6 crdi w ceedzie, to był najbardziej udany silnik z jakim
jeździłem, awaryjność zerowa, dynamika bardzo dobra jak na swoją moc.
Nie wiem jak akurat 1.4 w hultayu, ale 1.4 w Peugeocie nie przystaje mu do
pięt.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.12.13 09:23 Cavallino
- 26.12.13 15:48 anacron
- 26.12.13 18:12 Cavallino
- 26.12.13 19:43 Trybun
- 26.12.13 19:44 Trybun
- 26.12.13 23:45 anacron
- 27.12.13 02:25 Tomasz Pyra
- 27.12.13 18:17 Cavallino
- 31.12.13 02:56 J.F.
- 31.12.13 09:03 MarcinJM
- 31.12.13 17:36 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod