eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDownsizingRe: Downsizing
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
    rldhosting.com!peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.
    highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostra
    da.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrad
    a.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Downsizing
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <52b93db9$0$2359$65785112@news.neostrada.pl>
    <evi46y081lfp$.e0894i1lpxmf$.dlg@40tude.net>
    <l9c1gn$87h$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Wed, 25 Dec 2013 21:07:02 +0100
    Message-ID: <1...@4...net>
    Lines: 29
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.226.253
    X-Trace: 1388002023 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2169 83.11.226.253:59523
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2218
    X-Received-Body-CRC: 3151289132
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2516073
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 24 Dec 2013 14:17:12 +0100, Trybun napisał(a):

    >> Osiągi w dieslu są jeszcze minimalnie gorsze, czyli pewnie z elastycznością
    >> będzie jeszcze minimalnie gorzej.
    >> Jedynie pozostaje psychiczna przewaga że diesel ma 2000 na obrotomierzu tam
    >> gdzie benzyna ma 3000.
    >
    > No niestety, ale prawie wszystko z tego co napisałeś kłóci się z moimi
    > doświadczeniami. Po pierwsze 90 KM w dieslu w zupełności wystarcza do
    > napędu auta ważącego 1400kg, bez paru gramów. Jest bardziej elastyczny
    > niż motor 2 0 litra benzyna (130 KM) , w moim poprzednim aucie, ciężar
    > około 1100kg.. W 2.0 litrówce przy wyprzedzaniu przy prędlości 80-140
    > km/h bardzo często trzeba było redukować biegi na niższe z powodu braku
    > mocy.

    Wszystko to co napisałeś zgadza się z kolei z moimi obserwacjami większości
    kierowców.
    Pomimo że silnik diesla są mniej elastyczne i mają gorsze osiągi, to wielu
    kierowców ma dokładnie odwrotne wrażenia.
    Rozwiązanie jest proste - automatyczna skrzynia biegów. Samochód z
    automatem będzie miał lepsze osiągi i co najlepsze będzie zużywał mniej
    paliwa.

    > To już brat swoim Passatem automatem również z 90 KM (1200kg) w
    > silniku może sobie pozwolić na ruszenie z piskiem opon - ja w swoim
    > Matriksie - nie.

    No ale tu masz automat - czyli to co pisałem wyżej, osiągi będą
    nieporównywalnie lepsze.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: