-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
rldhosting.com!peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.
highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostra
da.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrad
a.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Downsizing
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <52b93db9$0$2359$65785112@news.neostrada.pl>
<evi46y081lfp$.e0894i1lpxmf$.dlg@40tude.net>
<l9c1gn$87h$1@node2.news.atman.pl>
Date: Wed, 25 Dec 2013 21:07:02 +0100
Message-ID: <1...@4...net>
Lines: 29
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.11.226.253
X-Trace: 1388002023 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2169 83.11.226.253:59523
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2218
X-Received-Body-CRC: 3151289132
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2516073
[ ukryj nagłówki ]Dnia Tue, 24 Dec 2013 14:17:12 +0100, Trybun napisał(a):
>> Osiągi w dieslu są jeszcze minimalnie gorsze, czyli pewnie z elastycznością
>> będzie jeszcze minimalnie gorzej.
>> Jedynie pozostaje psychiczna przewaga że diesel ma 2000 na obrotomierzu tam
>> gdzie benzyna ma 3000.
>
> No niestety, ale prawie wszystko z tego co napisałeś kłóci się z moimi
> doświadczeniami. Po pierwsze 90 KM w dieslu w zupełności wystarcza do
> napędu auta ważącego 1400kg, bez paru gramów. Jest bardziej elastyczny
> niż motor 2 0 litra benzyna (130 KM) , w moim poprzednim aucie, ciężar
> około 1100kg.. W 2.0 litrówce przy wyprzedzaniu przy prędlości 80-140
> km/h bardzo często trzeba było redukować biegi na niższe z powodu braku
> mocy.
Wszystko to co napisałeś zgadza się z kolei z moimi obserwacjami większości
kierowców.
Pomimo że silnik diesla są mniej elastyczne i mają gorsze osiągi, to wielu
kierowców ma dokładnie odwrotne wrażenia.
Rozwiązanie jest proste - automatyczna skrzynia biegów. Samochód z
automatem będzie miał lepsze osiągi i co najlepsze będzie zużywał mniej
paliwa.
> To już brat swoim Passatem automatem również z 90 KM (1200kg) w
> silniku może sobie pozwolić na ruszenie z piskiem opon - ja w swoim
> Matriksie - nie.
No ale tu masz automat - czyli to co pisałem wyżej, osiągi będą
nieporównywalnie lepsze.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.12.13 21:07 Tomasz Pyra
- 25.12.13 20:08 RoMan Mandziejewicz
- 26.12.13 09:12 Cavallino
- 26.12.13 09:14 Cavallino
- 26.12.13 09:20 Cavallino
- 26.12.13 09:23 Cavallino
- 26.12.13 15:48 anacron
- 26.12.13 18:12 Cavallino
- 26.12.13 19:43 Trybun
- 26.12.13 19:44 Trybun
- 26.12.13 23:45 anacron
- 27.12.13 02:25 Tomasz Pyra
- 27.12.13 18:17 Cavallino
- 31.12.13 02:56 J.F.
- 31.12.13 09:03 MarcinJM
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=