-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
lueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer03.iad.highwinds-media.co
m!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.c
om!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a
-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Downsizing
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <52b93db9$0$2359$65785112@news.neostrada.pl>
<q...@4...net>
<52b95ea6$0$2179$65785112@news.neostrada.pl> <l9e878$p7b$1@dont-email.me>
<3...@4...net>
<8...@p...pl.invalid>
<l9egos$tmu$1@usenet.news.interia.pl>
<1...@p...pl.invalid>
Date: Wed, 25 Dec 2013 15:19:58 +0100
Message-ID: <1tdyvizz1l8ij$.1b4ysle4r6pbm$.dlg@40tude.net>
Lines: 31
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
X-Trace: 1387981179 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2185 82.143.187.50:65103
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2512
X-Received-Body-CRC: 3267314318
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2516044
[ ukryj nagłówki ]Dnia Wed, 25 Dec 2013 13:34:32 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
> Hello Megrims,
>>>>>> Jeszcze jedna ciekawa rzecz - ten badziew pali średnio 8,5 l.
>>>>>> Na trasie przy prędkości na regulatorze 120, pali między 8-9 l.
[...]
>>>> I 8.5/100 to troche duzo, ale ja do diesli przyzwyczajony jestem.
>>> Jasssne...Tylko ciągle wspominasz 40l/h :P
>> Przy założeniu, że auto jest sprawne jego spalanie głównie zależy od
>> kierowcy.
> I od oczekiwanego czasu przejazdu trasy. Nie da się po naszych drogach
> jechać szybko i oszczędnie równocześnie.
Autostrad przybylo - mozna pojechac 400km z predkoscia 120 na
tempomacie i sprawdzic rezultat.
Poza tym ruch sie zwiekszyl ... i z jednym wyjatkiem nie widze
wiekszej roznicy w czasach przejazdu niezaleznie od zachcianki.
Co z tego ze ja chce szybko, jak 20 pojazdow przede mna chce wolno
(czy moze raczej 20-ty pojazd przede mna chce wolno), a z naprzeciwka
tez gesto. A teraz jeszcze FR przybylo.
No i z wyjatkiem nubiry to moje pojazdy jakos nie chca wykazac
wiekszej roznicy w spalaniu, niezaleznie od warunkow.
Nie widze tez wielkiej roznicy po trasie na autostradzie gdzie trzymam
140, i po trasie przez Polske, gdzie wychodzi srednia 70-75.
No chyba ze jedno z drugim ma zwiazek - i temperament powoduje ze
nawet jak sie nie spieszy, to jade momentami dosc szybko ... no ale
srednia jednak 70-75, wiec wiekszosc jade wolno :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.12.13 15:56 Megrims
- 25.12.13 16:51 RoMan Mandziejewicz
- 25.12.13 17:12 J.F.
- 25.12.13 18:15 RoMan Mandziejewicz
- 25.12.13 18:59 J.F.
- 25.12.13 19:11 anacron
- 25.12.13 19:16 Robert Rędziak
- 25.12.13 19:50 J.F.
- 25.12.13 19:57 anacron
- 25.12.13 20:33 J.F.
- 25.12.13 20:59 anacron
- 25.12.13 21:07 Tomasz Pyra
- 25.12.13 21:07 Tomasz Pyra
- 25.12.13 20:08 RoMan Mandziejewicz
- 26.12.13 09:12 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=