  • 1. Data: 2011-08-31 18:34:30
    Temat: Dotyczy: starter tani w utrzymaniu
    Od: DooMiniK <bachusmalpapostpl>

    Witam serdecznie :-)

    Jestem mocno nie w temacie (5lat poza PL) , więc proszę o pomoc...
    Czy może mi ktoś doradzić jakiegoś prepaida:
    - taniego w utrzymaniu (tj. zależy mi, aby w większości odbierać
    połączenia i jak najrzadziej doładowywać),
    - niezbyt kłopotliwa sieć ;-)

    Co więc możecie polecić? (nie interesuje mnie podpisywanie umowy).

    pozdrawiam i dziękuję z góry za pomoc,

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 2. Data: 2011-08-31 18:50:29
    Temat: Re: Dotyczy: starter tani w utrzymaniu
    Od: "Agata" <A...@b...pl>

    > Czy może mi ktoś doradzić jakiegoś prepaida:

    play fresh

    agatka

  • 3. Data: 2011-08-31 18:55:53
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 31 Aug 2011 20:50:29 +0200, Agata napisał(a):

    > play fresh
    >
    > agatka

    Kolina, ić stont

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla

  • 4. Data: 2011-08-31 20:08:23
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Wed, 31 Aug 2011 19:34:30 +0100, DooMiniK <bachusmalpapostpl>
    wrote:

> [...]
    >połączenia i jak najrzadziej doładowywać),
    >- niezbyt kłopotliwa sieć ;-)
    >
    >Co więc możecie polecić? (nie interesuje mnie podpisywanie umowy).

    albo play fresh (po doładowaniu za 5pln konto ważne rok na wychodzące)
    albo w rodzinie (po doładowaniu za 10pln konto ważne 2 lata na
    wychodzące)

  • 5. Data: 2011-08-31 20:12:09
    Od: lukket <l...@g...pl>

    W dniu 2011-08-31 20:34, DooMiniK pisze:
> [...]
    > połączenia i jak najrzadziej doładowywać),
    > - niezbyt kłopotliwa sieć ;-)
    >
    > Co więc możecie polecić? (nie interesuje mnie podpisywanie umowy).

    Ewentualnie starter "Między nami" w "T" Rok ważności na połączenia
    wychodzące, doładowania to przedłużają. Do tego darmowe rozmowy z drugim
    numerem...

  • 6. Data: 2011-08-31 21:07:35
    Od: z <z...@g...pl>

    dizel pisze:

    > albo w rodzinie (po doładowaniu za 10pln konto ważne 2 lata na
    > wychodzące)
    Czy po perturbacjach :-) coś się zmieniło w kwestii kosztów dzwonienia
    do "w rodzinie"?

  • 7. Data: 2011-08-31 21:47:28
    Od: DooMiniK <bachusmalpapostpl>

    On 31/08/2011 19:34, DooMiniK wrote:
> [...]
    > połączenia i jak najrzadziej doładowywać),
    > - niezbyt kłopotliwa sieć ;-)
    >
    > Co więc możecie polecić? (nie interesuje mnie podpisywanie umowy).

    Dzięki wszystkim za informację, będzie to pewnie Play.
    Może jeszcze zadam dziwne pytanie - gdzie się kupuje starter Play? ;-)
    Czy to są zwyczajnie punkty, jak Orange? Jestem z Wrocławia, więc się
    zastanawiam, gdzie kupić (np. Carrefour przy Hallera, Tesco na Długiej
    itp.).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 8. Data: 2011-08-31 21:49:40
    Od: DooMiniK <bachusmalpapostpl>

    On 31/08/2011 22:47, DooMiniK wrote:

> [...]
    > Czy to są zwyczajnie punkty, jak Orange? Jestem z Wrocławia, więc się
    > zastanawiam, gdzie kupić (np. Carrefour przy Hallera, Tesco na Długiej

    Niezbyt potrzebne pytanie, znalazłem na stronie operatora.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 9. Data: 2011-09-01 13:59:33
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Wed, 31 Aug 2011 23:07:35 +0200, z <z...@g...pl> wrote:

    >Czy po perturbacjach :-) coś się zmieniło w kwestii kosztów dzwonienia
    >do "w rodzinie"?

    niestety, nic się nie zmieniło, stawki są wyższe tak jak do play

  • 10. Data: 2011-09-01 16:23:07
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Wed, 31 Aug 2011 22:49:40 +0100, DooMiniK napisał(a):

    > Niezbyt potrzebne pytanie, znalazłem na stronie operatora.

    w każdym kiosku powinni mieć

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy kontakt: http://grupy.3mam.net
    http://foto.3mam.net/Lowicz/index2.php