  • Data: 2006-10-30 19:58:55
    Temat: Re: Dot. Nowy cennik laczy dzierzawionych TPSA - PROCEDURA
    Od: "zbino" <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mnie dotyczy i czytam, ale znalazlem sposob: podziekowalem tp za
    wspolprace
    > i zakupilem radiolinie;
    > chwilowo wyjdzie drozej, ale mam bloga satysfakcje, ze pozbylem sie strupa

    Ja też korzystam z dzierżawek i nawet nie chcę mysleć, co by było gdyby ten
    cennik rzeczywiście wszedl w życie. Ciągle mam nadzieję, że to jakaś pomyłka
    francuza. Jutro się obudzę i pomyślę, że śnił mi się jakiś koszmar. Przecież
    nie może być tak że monopolista z dnia na dzień podnosi 8 krotnie swoje ceny
    i niszczy bezbronną konkurencję. A gdyby tak benzyna podrożała od jutra na
    40zł za litr? to by była wrzawa.
    Zbych