  • Data: 2006-10-31 08:43:22
    Temat: Re: Dot. Nowy cennik laczy dzierzawionych TPSA - PROCEDURA
    Od: Zbigniew Sikora <z...@h...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Śląski napisał(a):

    > Mam w dupie wojowanie z bzdurami z TP rodem. Szkoda mojego czasu i
    > energii, które mogę spożytkować zyskiem w inny sposób. W każdym razie
    > właśnie kończę wywalać dzierżawki zastępując je swoją infrastrukturą.
    > Trochę sobie na tym zepsuję wynik finansowy w październiku i w
    > listopadzie, potem trochę mi urośnie mi w kosztach amortyzacja, ale co
    > tam. Prezes powinni przełknąć, jak pokażę tabelki ;-)

    Tomek, a ile ich masz ? I jak bardzo zepsujesz sobie wynik finansowy ?
    Pytania oczywiście retoryczne, bo w naszym przypadku temat radia pojawia
    się przy każdej okazji manipulowania TPSA łączami dzierżawionymi. Tyle,
    że w naszym przypadku, w przypadku Marcina Kuczery, w przypadku CETI (że
    wymienię tylko tych, którzy się odezwali na polipie) wymiana linii
    dzierżawionych na radio jest nierealna. Podobnie jak w przypadku
    wszystkich innych budujących od lat infrastrukturę dla obsługi linii
    miedzianych. Te wszystkie koncentratory, modemy, przełączniki ATM trochę
    kosztowały.
    Poza tym nie po to walczymy o uwolnienie ostatniej mili, żeby
    doświadczać takich problemów i zmieniać strategię biznesową naszych firm
    z powodu krętactw małych, drobnych oszustów. Czymżesz, do cholery, różni
    się linia dzierżawione realizowana w całości po miedzi od pętli lokalnej
    ? Niczym. Obecny stan rzeczy zawdzięczamy wyłącznie celowej
    dezinformacji UKE przez TPSA. Szkoda, że niema żadnych przepisów
    prawnych pozwalających wreszcie solidnie kopnąć w dupę winnych takich
    przekrętów.

    --
    z.