  • Data: 2006-10-30 22:07:56
    Temat: Re: Dot. Nowy cennik laczy dzierzawionych TPSA - PROCEDURA
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rok temu jeszcze istniał. Od tamtego czasu nie mieliśmy okazji (żeby nie
    > pisać przyjemności;-)

    a ja miałem dzisiaj ochotę podetrzeć się tym jego pismem i takie obesrane
    wsadzić do koperty i mu odesłać.

    Zna ktoś numer telefonu od tego dupka ? może by go pomęczyć na lebiedzia ?
    Tak dla ukojenia duszy ;-)

    btw - to z tymi mnożnikami to prawda ?
    Bo coś mi nie pasuje, poprzednio jak ktoś chciał 2 tor, to był tylko w
    wersji 2Mbit = 30% traktu cyfrowego.
    Teraz jest dwutor gdzie opłata zmienna jest x2.
    Ale skoro w nowym regulaminie i ofercie nie ma mnożników... chociaż nie
    czytałem go do końca.
    To jest nowy regulamin czy delta do poprzedniego ?

    Marcin