  • Data: 2006-10-31 21:06:09
    Temat: Re: Dot. Nowy cennik laczy dzierzawionych TPSA - PROCEDURA
    Od: a...@b...veroxsystems.com (Verox) szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 31 Oct 2006 09:31:50 +0100, Jarek Pudelko napisał:

    > A kilkaset par proxim'ow?... :(

    Jarek, wiem że tepsa nam wywija że aż miło, ale niestety można pisać tylko
    płaczliwe pisma do Królowej, bądź radzić sobie inaczej. Jak zapniesz kilkaset
    par proximów nawet w dużym mieście... Nie będzie to działać dobrze - niestety.

    Swoją drogą pewnie z 90% infrastruktury (kanalizacja) &ftp ma wady prawne -
    dlaczego nikt nic z tym nie zrobi ? Pamiętam - kilka lat temu - była dyskusja
    o tym, że cała infrastruktura liniowa w glebie miała przejść pod jurysdykcje
    powiatów. Niestety...

    --
    begin 755 signature.exe
    [verox <at> a4 <dot> pl] vy 73! de SP9UOB