  • 11. Data: 2012-04-27 15:59:24
    Temat: Re: Doświadczenie z moich zakupów na e-bay
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "p 47" <k...@w...pl> wrote in message
    news:jncd3n$slj$1@news.task.gda.pl...
    > d. zażądaj zwrotu kasy na PyPal'u, ale będziesz wtedy musiał odesłac sprzęt.
    > PayPal ma tę zaletę, że poprzez niego można skutecznie dochodzić zwrotu
    > gotówki, ale m usisz pilnowac termnów, co do odpowiednich działań.

    czy http://sledzenie.poczta-polska.pl/ jest juz uznawane przez paypal?
    jezeli nie punkt d mozna sobie odpuscic bo koszty wysylki dorownaja
    kosztom przedmiotu i zostanie wtedy bez czesci i bez kasy

  • 12. Data: 2012-04-27 21:39:33
    Od: K <...@...c>

    W dniu 2012-04-27 15:46, m4rkiz pisze:
    > "Przemek" <r...@o...pl> wrote in message
    >
    > [...]
    >
    > sprzedajacy w opisie napisal tylko ze jest NOWY i nic wiecej
    >
    > w najgorszym przypadku mozna by zalozyc demontaz z fabrycznie
    > nowego laptopa czy cos podobnego (nie bedacego fabrycznie
    > zapakowana nowa czescia z bezposredniej dystrybucji producenta),
    > a nie uzywana i powycierana czesc

    Rusz dupe do marketu kup spray do plastikow i sobie polakieruj !

    Chwila roboty i po problemie ja rozumie jakby to byl jakis wypas i droga
    czesc ale 30$ i stary parch.

  • 13. Data: 2012-04-27 22:31:10
    Od: i...@g...com

    K,

    Ja rozumiem ze to drobiazg. Ale ja bym tego nie zostawial, dla zasady. Dlaczego
    kupujacy na kulic uszy i placic za produkt inny niz w opisie?

    Pozdrawiam,

    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 14. Data: 2012-04-27 23:05:43
    Od: K <...@...c>

    W dniu 2012-04-27 22:31, i...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > Ja rozumiem ze to drobiazg. Ale ja bym tego nie zostawial, dla zasady. Dlaczego
    kupujacy na kulic uszy i placic za produkt inny niz w opisie?

    Tak dla zasady to sprawdzil bym na fotce czy dostalem to co kupilem bo
    ja tu widze :

    You will receive:
    1 × IBM lenovo thinkpad T60 T60P T61 T61P palmrest with fingerprint
    reader,just as pictured
    TG Stock# MC.YT.305 Shipping Weight 8oz
    Please check pictures for more details

    i fotka tej czesci obudowy.

    http://cgi.ebay.pl/ws/eBayISAPI.dll?VISuperSize&item
    =251035341496

  • 15. Data: 2012-04-27 23:09:51
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-04-27 21:39, K pisze:
    > Chwila roboty i po problemie ja rozumie jakby to byl jakis wypas i droga
    > czesc ale 30$ i stary parch.

    Ja nie uważam, że 30$ czyli 120zł za kawałek plastiku to jest mało.
    Znając realia to jest co najmniej 300% więcej niż koszt jego wyprodukowania.

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 16. Data: 2012-04-27 23:54:49
    Od: i...@g...com

    K,

    Produkt oznaczony jako nowy znaczy wlasnie produkt nowy. A jesli, tak jak pisze
    zalozyciel watku, produkt nie wyglada na nowy to uwazam ze kupujacy powinien domagac
    sie zwrotu pieniedzy za zakup (i ewentualna przesylke zwrotna).

    Zdjecie nie musi odwierciedlac stanu "nowy/uzywany" bo ludzie czesto wstawiaja
    pozyczone fotki. Ba, australijska wersja ebaya ma "picture gallery" gdzie mozesz
    wybrac zdjecie produktu zamiast robic swoje.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 17. Data: 2012-04-28 00:04:57
    Od: K <...@...c>

    W dniu 2012-04-27 23:54, i...@g...com pisze:
> [...]
    pozyczone fotki. Ba, australijska wersja ebaya ma "picture gallery" gdzie mozesz
    wybrac zdjecie produktu zamiast robic swoje.

    Jak dla mnie eweidentny brak znajomosci angielskiego !

    W aukcji jest wyraznie napisane :
    "just as pictured "
    "Please check pictures for more details "

    I dla mnie wszystko jasne ale jak zwykle wlasciciel parcha bedzie sie
    upieral ze nowy to nowy.

  • 18. Data: 2012-04-28 00:07:13
    Od: K <...@...c>

    W dniu 2012-04-27 23:09, Czeslawek pisze:

    > Ja nie uważam, że 30$ czyli 120zł za kawałek plastiku to jest mało.
    > Znając realia to jest co najmniej 300% więcej niż koszt jego
    > wyprodukowania.

    Ty czeslawek w aukcji jest wyraznie napisane ze zdjecie przedstawia
    licytowany przedmiot i na zdjeciu widac faktycznie jakies otarcia i to
    jest to co kupiles a ty wstawiasz teorie ze ma byc nowy. Moze i jest
    nowy ale ma otarcia jak na obrazku. Ucz sie jezykow czy cos na przyszlosc!

  • 19. Data: 2012-04-28 01:07:19
    Od: i...@g...com

    K,

    Jaki brak znajomosci angielskiego? New nie znaczy nowy? Ubzdurales sobie ze kupujacy
    ma sie dopatrywac sladow uzytkowania na obrazku? Jesli ktos napisal ze produkt jest
    nowy to powinien byc nowy.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 20. Data: 2012-04-28 01:29:00
    Od: i...@g...com

    On Saturday, April 28, 2012 8:04:57 AM UTC+10, K wrote:

    > Jak dla mnie eweidentny brak znajomosci angielskiego !

    Nie wiem jak ta aukcja sie u Ciebie wyswietla ale ja widze:
    "Condition: New: Never Used: A new, unused item with absolutely no signs of wear"
    i pozniej jeszcze w opisie aukcji "Condition:New". Wiec nie zgadzam sie z Toba ze
    trzeba analizowac zdjecia i szukac sladow uzytkowania jesli produkt jest wyraznie
    opisany jako nowy.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    --