  • 21. Data: 2012-04-28 10:49:35
    Temat: Re: Doświadczenie z moich zakupów na e-bay
    Od: K <...@...c>

    W dniu 2012-04-28 01:29, i...@g...com pisze:

    > Nie wiem jak ta aukcja sie u Ciebie wyswietla ale ja widze:
    > "Condition: New: Never Used: A new, unused item with absolutely no signs of wear"
    > i pozniej jeszcze w opisie aukcji "Condition:New". Wiec nie zgadzam sie z Toba ze
    trzeba analizowac zdjecia i szukac sladow uzytkowania jesli produkt jest wyraznie
    opisany jako nowy.

    > Pozdrawiam,
    > Iguan
    >
    > --
    > Iguan007
    > Sezon caly rok:
    > http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia

    Nic nie trzeba analizowac wystarczy czytac ze zrozumieniem !

    Samochod tez mozna kupic nowy a moze miec wiele czesci do wymiany razem
    ze zle polozonym lakierem.

    Nowy z przetarciami i wszystko jasne.
    Nowy to pojecie wzgledne.

  • 22. Data: 2012-04-28 11:01:01
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-04-28 00:07, K pisze:
    > e napisane ze zdjecie przedstawia licytowany przedmiot i na zdjeciu
    > widac faktycznie jakies otarcia i to jest to co kupiles a ty wstawiasz
    > teorie ze ma byc nowy. Moze i jest nowy ale ma otarcia jak na obrazku.
    > Ucz sie jezykow czy cos na przyszlosc!

    Po pierwsze to zdjęcie nie mogło przedstawiać licytowanego przedmiotu bo
    tych przedmiotów było naście. Ja kupiłem jeden z nastu.

    Po drugie ja na zdjęciu nie widzę żadnych otarć.

    Po trzecie to palmrest, który dostałem nie posiada naklejek centrino i
    windows, ale swoje też zdarłem, więc mi nie byłyby potrzebne :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 23. Data: 2012-04-28 11:36:39
    Od: K <...@...c>

    W dniu 2012-04-28 11:01, Czeslawek pisze:

> [...]
    >
    > Po trzecie to palmrest, który dostałem nie posiada naklejek centrino i
    > windows, ale swoje też zdarłem, więc mi nie byłyby potrzebne :-)

    http://allegro.pl/ibm-t61p-obudowa-palmrest-i2298394
    165.html

  • 24. Data: 2012-04-28 13:26:32
    Od: i...@g...com

    K,

    Nie rozumiem co Ty tutaj kombinujesz. Zalozyciel watku napisal ze kupil produkt
    oznaczany jako nowy a dostal uzywany. Moim zdaniem powinien zadac zwrotu pieniedzy a
    nie podkulac ogon "bo nowy mozna inaczej interpretowac" (?).

    Pozdrawiam,
    Iguan

  • 25. Data: 2012-04-28 13:51:52
    Od: i...@g...com

    A tak swoja droga to sam czytaj ze zrozumieniem. "just as pictured" wcale tutaj nie
    oznacza ze to jest akurat TEN przedmiot tylko bardziej "taki jak przedstawiony". Ale
    nie wierz mi na slowo, otworz jeszcze raz ta aucje i zobacz zdjecie 1 przedmiotu oraz
    liczbe przedmiotow do sprzedania (9). Jak jedno zdjecie ma przedstawiac rzeczywistych
    9 przedmiotow?

    Pozdrawiam,

    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 26. Data: 2012-04-29 01:53:09
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-04-28 13:51, i...@g...com pisze:
> [...]
    > jeszcze raz ta aucje i zobacz zdjecie 1 przedmiotu oraz liczbe
    > przedmiotow do sprzedania (9). Jak jedno zdjecie ma przedstawiac

    Ty weź sobie skonfiguruj swój czytnik. Nie używa się już tego:

    animka

  • 27. Data: 2012-04-29 02:36:12
    Od: i...@g...com

    Animka,

    Nie mam takiej mozliwosci. Przynajmniej ja nie widze nigdzie opcji konfiguracji
    Safari (pisze albo z ipada albo z iphona).

    Pozdrawiam,

    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 28. Data: 2012-04-29 14:30:39
    Od: sumar <s...@o...eu>

    Animka:

    > Ty weź sobie skonfiguruj swój czytnik. Nie używa się już tego:

    JUŻ się nie użyva? A kiedy v takim razie się użyvało?

  • 29. Data: 2012-04-29 15:49:32
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-04-29 14:30, sumar pisze:
    > Animka:

    > JU? si? nie u?yva? A kiedy v takim razie si? u?yva?o?

    Używali Ci, którzy mieli klawiaturę bez polskich znaków lub lenie.
    Teraz są tępieni, więc większość stara się nie kompromitować i nie psuć
    oczu innym.

    --
    animka

  • 30. Data: 2012-04-30 00:53:46
    Od: i...@g...com

    On Sunday, April 29, 2012 11:49:32 PM UTC+10, Animka wrote:
    > Teraz są tępieni, więc większość stara się nie kompromitować i nie psuć
    > oczu innym.

    Nie odbierz tego zle, nie jest moja intencja wywolywac jakies klotnie. Ale albo
    inaczej rozumiemy slowo "kompromitacja" albo w bardzo smutnym swiecie zyjesz. Zdajesz
    sobie ze mowimy tylko o kodowaniu literek? Z ktorym tak naprawde problemow nie mialas
    bo mi odpisalas i zacytowalas to co napisalem.

    <lekka zlosliwosc, ale nie moge sie oprzec> A moze pora zmienic czytnik na taki gdzie
    nie trzeba sie meczyc ze zlym kodowaniem rozmowcow? Ot taki OE. Widze jak jedni na
    drugich krzycza o nieprawidlowe ISO a ja nie mam zadnych problemow z przeczytaniem
    ich postow.

    A teraz powaznie, jaki czytnik ma problemy z tym moim ISO-8859-1?

    Aha, i tak - zdaje sobie sprawe ze obowiazuja zasady takiego i takiego ISO na
    grupach. Zastanawiam sie jedynie na ile to jeszcze ma jakikolwiek REALNY sens w
    czasach gdzie tak naprawde moge przeczytac (prawie) wszytko a i przeslanie filmu nie
    jest problemem. No i do tego dochodzi fakt ze w niektorych urzadzeniach i tak sie
    tego nieszczesnego ISO zmienic nie da.