  • 31. Data: 2012-04-30 03:47:20
    Temat: Re: Doświadczenie z moich zakupów na e-bay
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-04-30 00:53, i...@g...com pisze:

> [...]
    > bardzo smutnym swiecie zyjesz. Zdajesz sobie ze mowimy tylko o
    > kodowaniu literek? Z ktorym tak naprawde problemow nie mialas bo mi
    > odpisalas i zacytowalas to co napisalem.
    >
    > <lekka zlosliwosc, ale nie moge sie oprzec> A moze pora zmienic
    > czytnik na taki gdzie nie trzeba sie meczyc ze zlym kodowaniem
    > rozmowcow? Ot taki OE. Widze jak jedni na drugich krzycza o
    > nieprawidlowe ISO a ja nie mam zadnych problemow z przeczytaniem ich
    > postow.
    >
    > A teraz powaznie, jaki czytnik ma problemy z tym moim ISO-8859-1?

    Zainstalowałam nową Thinderbird 13.01b. Jak ktoś napisze w ISO 8859-1
    (i w UTF8, a ja to używam to tekst jest z kolei za wielki) tekst jest
    prawie niewidoczny, mam malutkie literki. Nie można tego jak trzeba
    ustawić. W poprzednich czegoś takiego nie było, tylko ta uciążliwość,
    źle się czytało tekst bez ogonków.

    > Aha, i tak - zdaje sobie sprawe ze obowiazuja zasady takiego i
    > takiego ISO na grupach. Zastanawiam sie jedynie na ile to jeszcze ma
    > jakikolwiek REALNY sens w czasach gdzie tak naprawde moge przeczytac
    > (prawie) wszytko a i przeslanie filmu nie jest problemem. No i do
    > tego dochodzi fakt ze w niektorych urzadzeniach i tak sie tego
    > nieszczesnego ISO zmienic nie da.

    W Thunderbirdzie było ok aż do teraźniejszej wersji, ale już nie będę
    się cofała.

    --
    animka

  • 32. Data: 2012-04-30 12:00:16
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Mon, 30 Apr 2012 03:47:20 +0200, Animka napisał(a):

> [...]
    > źle się czytało tekst bez ogonków.

    > W Thunderbirdzie było ok aż do teraźniejszej wersji, ale już nie będę

    A wiesz co oznacza literka b w wersji tego Thunderbirda pacynko?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 33. Data: 2012-04-30 12:37:22
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

> [...]

    > prawie niewidoczny, mam malutkie literki. Nie można tego jak trzeba
    > ustawić. W poprzednich czegoś takiego nie było, tylko ta uciążliwość,

    Tak tak. Nie można. A świstak siedzi i zawija... Przykłady:
    - http://ifotos.pl/zobacz/Thunderbi_rewrqpr.PNG/
    - http://ifotos.pl/zobacz/Thunderbi_rewrqpx.PNG/

    Może to ktoś Gwieździe zacytować? Bo mnie kiedyś splonkowała. :D

    (ciach...)

    [ Uchodzić za idiotę w oczach kretyna - to rozkosz dla smakosza. ]
    [ (Georges Courteline) ]

  • 34. Data: 2012-04-30 19:53:19
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 30.04.2012 12:37, Przemysław Ryk pisze:

> [...]
    > - http://ifotos.pl/zobacz/Thunderbi_rewrqpx.PNG/
    >
    > Może to ktoś Gwieździe zacytować? Bo mnie kiedyś splonkowała. :D

    A nie prościej Gwiazdę splonkować? :)

    p. m.

  • 35. Data: 2012-05-01 02:34:28
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-04-30 12:00, R.e.m.e.K pisze:

    > A wiesz co oznacza literka b w wersji tego Thunderbirda pacynko?

    Wiem pacynie. Beta.
    Twój post mnie zmobilizował, żeby powrócic do 12-stki i chyba zaraz
    przeinstaluję.

    --
    animka

  • 36. Data: 2012-05-01 03:22:06
    Od: Animka <t...@w...pl>

    > Tak tak. Nie można. A świstak siedzi i zawija... Przykłady:

    Czcionka bardzo mała. Ja używam Tahomę i większą czcionkę.
    Ponadto dłubałam w edytorze ustawień, jest juz trochę lepiej, ale w tym
    oknie oknie Narzędzia/Opcje nie mam już w tabelce Iso 8859-2. Do wyboru
    mam tylko UTF-8 i nic więcej. Chciałam na razie się przestawic na to ISO
    dla świętego spokoju, ale nie mam już możliwości, chyba, że znowu w
    edytorze ustawień będę szukać i zmienię.
    Nawet jak zainstaluję 12 to i tak mi te ustawienia w Edytorze ustawień
    zostaną, bo nie chcę usuwać całego czytnika.

    --
    animka

  • 37. Data: 2012-05-19 06:38:43
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 01 May 2012 03:22:06 +0200, Animka napisał(a):

    > Czcionka bardzo mała. Ja używam Tahomę i większą czcionkę.

    To sobie powiększ. Masz taką listwę rozwijaną z opisem (w angielskiej
    wersji) Size. Zrobić Ci screena z wersji PL?

    > Ponadto dłubałam w edytorze ustawień, jest juz trochę lepiej, ale w tym
    > oknie oknie Narzędzia/Opcje nie mam już w tabelce Iso 8859-2.

    Spójrz jeszcze raz na te screeny. Szczególnie na ramki/pola:
    Fonts for:
    Character encodings:

    Aha - może się tak zdarzyć, że posty wysyłane przez użyszkodników błędnie
    skonfigurowanego Outlook Express, które są wysłane w ISO 8859-2 ale bez
    deklaracji kodowania w nagłówkach, będą się wyświetlać błędnie. Ale to nie
    wina Thunderbirda.

    > Do wyboru mam tylko UTF-8 i nic więcej.

    Gdzie? W którym miejscu?

    > Chciałam na razie się przestawic na to ISO dla świętego spokoju, ale nie
    > mam już możliwości, chyba, że znowu w edytorze ustawień będę szukać i
    > zmienię.

    Co i gdzie chcesz przestawiać?

    > Nawet jak zainstaluję 12 to i tak mi te ustawienia w Edytorze ustawień
    > zostaną, bo nie chcę usuwać całego czytnika.

    Usunięcie czytnika nie powoduje - AFAIR - usunięcia profilu użytkownika. Nie
    dziw się, że świeża instalacja przyjmie ustawienia i konfigurację, którą ma
    dostępną.

    [ Prawdziwa głupota za każdym razem pokona sztuczną inteligencję. ]
    [ (Terry Pratchett) ]

  • 38. Data: 2012-05-19 06:38:44
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 30 Apr 2012 19:53:19 +0200, m napisał(a):

    > A nie prościej Gwiazdę splonkować? :)

    Człowieku - i takiego kabaretu się pozbawiać? :D

    [ Ludzie są jak skarpetki. Jeden podobny do drugiego, a do pary nie ]
    [ znajdziesz. (JoeMonster.org) ]