  • Data: 2010-02-11 10:29:35
    Temat: Re: Dostałem mandat
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dokładnie tak.
    > Nie wierzę, że sędzia ukarałby kogoś za wzorcowe
    > zachowanie.
    > Nawet jeśli literalnie tak zinterpretowałby jakiś przepis.

    Ja też nie wierzę. Zwłaszcza że ten podpunkt jest bardzo
    podatny na różne interpretacje :-). Np: skręt w lewo, zapala
    się zielone, przede mną stoi jedno, dwa auta, ruszamy bo jak
    nic spokojnie zdążymy zjechać. Ale ten pierwszy okazuje się
    sierotą i zatrzymuje się na środku, bo 200 metrów z przodu
    widzi pędzące auto i boi się wjechać. Ja jeszcze zdążyłem
    zatrzymać się zanim wjechałem na środek skrzyżowania, czyli
    ruchu poprzecznego nijak nie utrudnię.W tym czasie światła
    już się zmieniają. Czyli sytuacja zmieniła się już po
    przejechaniu sygnalizatora, wjechaliśmy za niego sądząc że
    spokojnie zjedziemy... Ja bym w takiej sytuacji mandatu nie
    przyjął.