  • 1. Data: 2010-01-28 13:33:10
    Temat: Doskonalenie jazdy w okolicy Bielska-Białej ?
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Chciałbym z żoną iść na kurs nauki jazdy dla zaawansowanych kierowców. Czy jest
    taki kurs w okolicy Bielska-Białej? Może gdzieś bardziej s tronę Śląska lub
    Krakowa?

    --
    Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy
    PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL

  • 2. Data: 2010-01-28 13:51:04
    Temat: Re: Doskonalenie jazdy w okolicy Bielska-Białej ?
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > Chciałbym z żoną iść na kurs nauki jazdy dla zaawansowanych kierowców. Czy
    > jest taki kurs w okolicy Bielska-Białej? Może gdzieś bardziej s tronę
    > Śląska lub Krakowa?

    po co zaawansowanemu kierowcy jakis kurs?

  • 3. Data: 2010-01-28 14:29:24
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "peter" <a...@F...pl> wrote in message news:hjs1ji$9rh$1@news.onet.pl...

    > po co zaawansowanemu kierowcy jakis kurs?

    Bo wiekszosc powtarza przez 10 lat te same, nabyte przez pierwsze jazdy,
    bledy nie zdajac sobie nawet z nich sprawy, a do tego "zaawansowany"
    kierowca autostradowy guzik wie, jak zawalczyc z tylkiem uciekajacym na
    lodzie.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 4. Data: 2010-01-28 17:40:01
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    peter wrote:

    > po co zaawansowanemu kierowcy jakis kurs?

    Chciałbym aby ktoś mi powiedział co robię źle podczas awaryjnej sytuacji - np.
    podczas wpadnięcia w poslizg przy duzej prędkości. Chciłabym poslizgać się na
    różnych nawierzchniach, nauczyć się jeździc autami z różnymi rodzajami napędu
    itd ... Ogólnie wejśc na nieco wyższy poziom. Mógłbym sie uczyc sam, na drogach
    publicznych, ale jest duże ryzyko, ze jak coś spieprzę, to kogoś uszkodzę :)
    Dodatkowo w lecie chce wybrac się poszlaec na Nurburgringu i dobrze by było
    troche się do tego przygotowac pod okiem doświadczonego instruktora.

  • 5. Data: 2010-01-28 20:24:21
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-01-28 17:40:01 +0100, "Katanka" <k...@i...pl> said:

    > Chciałbym aby ktoś mi powiedział co robię źle podczas awaryjnej sytuacji

    Ale uparłeś się na Śląsk i okolice.
    Znam szkoły z Poznania i DC.
    Może jakiś urlop połączony z nauką?
    :-)

    --
    Bydlę

  • 6. Data: 2010-01-29 08:21:06
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Bydlę wrote:

    > Ale uparłeś się na Śląsk i okolice.
    > Znam szkoły z Poznania i DC.
    > Może jakiś urlop połączony z nauką?
    > :-)

    To jest mysl, zapodaj jakieś dane tej szkoły. wybiorę się np. do Jaszkowa koło
    Śremu nad Wartę na ryby i do tego nauka :)

  • 7. Data: 2010-01-29 08:58:44
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-01-29 08:21:06 +0100, "Katanka" <k...@i...pl> said:

    > To jest mysl, zapodaj jakieś dane tej szkoły. wybiorę się np. do
    > Jaszkowa koło Śremu nad Wartę na ryby i do tego nauka :)

    aw.poznan.pl/akademia/index.html

    --
    Bydlę

  • 8. Data: 2010-01-29 10:25:03
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-01-29 08:21, *Katanka* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > To jest mysl, zapodaj jakieś dane tej szkoły. wybiorę się np. do
    > Jaszkowa koło Śremu nad Wartę na ryby i do tego nauka :)

    http://www.abj.gliwice.pl/szkolenia/index.php
    Nie korzystałem, więc opinii nie mam, ale do Bielska-Białej nie za daleko.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 9. Data: 2010-01-29 12:41:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "peter" <a...@F...pl> napisał w wiadomości

    > po co zaawansowanemu kierowcy jakis kurs?

    Po to zebys sie dowiedzial czego jeszcze nie wiesz i jak malo
    zaawansowany jestes :-)

    J.

  • 10. Data: 2010-01-29 12:42:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał
    > Chciałbym aby ktoś mi powiedział co robię źle podczas awaryjnej
    > sytuacji - np. podczas wpadnięcia w poslizg przy duzej prędkości.

    Niestety, ale blad podstawowy to byla zbyt szybka jazda :-)

    J.