  • 1. Data: 2010-01-28 13:50:08
    Temat: Jak wyjechac z parkingu nie krecac kolami (piatkowo)
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    http://www.youtube.com/watch?v=6Qrv31qwhHo&feature=p
    layer_embedded

  • 2. Data: 2010-01-28 14:18:12
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITonet.pl>

    "VoyteG" <V...@h...com> wrote in message
    news:ddf9a758-2850-469d-80b0-becd9b6dfc5d@l19g2000yq
    b.googlegroups.com...
    > http://www.youtube.com/watch?v=6Qrv31qwhHo&feature=p
    layer_embedded

    To musi byc fake.

  • 3. Data: 2010-01-28 14:33:53
    Od: szymo <s...@w...pl>

    VoyteG pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=6Qrv31qwhHo&feature=p
    layer_embedded

    Przeurocze :)

  • 4. Data: 2010-01-28 14:35:07
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    To musi byc kobieta.
    Sprawdza sie jak jedzie przede mna auto i dziwnie sie zachowuje.
    A to zwalnia tam gdzie trzeba przyspieszyc albo na odwrót
    A to zjezdza do granicy jezdni
    Daje sprzeczne sygnaly zmiany pasa

    na 99% kobieta za kólkiem.

    Fox.

  • 5. Data: 2010-01-28 15:53:06
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-01-28 13:50:08 +0100, VoyteG <V...@h...com> said:

    > http://www.youtube.com/watch?v=6Qrv31qwhHo&feature=p
    layer_embedded

    Przecież kręci kołami.
    Więc mijasz się z prawdą.
    ;>

    A inną sprawą (ale tylko dla uczciwego prokuratora) jest ustalenie ile
    zapłaciła ta kobieta i komu, za uzyskanie poświadczenia nieprawdy,
    czyli prawa jazdy.

    --
    Bydlę

  • 6. Data: 2010-01-28 16:00:57
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 28 Sty, 15:53, Bydlę <bydl?@bydl?.pl> wrote:
    > On 2010-01-28 13:50:08 +0100, VoyteG <V...@h...com> said:

    > Przecież kręci kołami.
    > Więc mijasz się z prawdą.

    To prawda, przyznaje ze wziąłem odział w paskudnym spisku

    ;-)

    > A inną sprawą (ale tylko dla uczciwego prokuratora) jest ustalenie ile
    > zapłaciła ta kobieta i komu, za uzyskanie poświadczenia nieprawdy,
    > czyli prawa jazdy.

    Tu masz racje, raczej nie możliwe by osoba, która kiedykolwiek
    trenowała miedzy słupkami wykazywała taki brak zrozumienia nawigacji
    pojazdem. I pogoda super i widocznosc odpowiednia i inne pojazdy
    względnie daleko...

    Az trudno sobie wyobrazić reakcje takiej pani na drodze, kiedy trzeba
    szybko podjąć decyzje...

  • 7. Data: 2010-01-28 19:02:53
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Hants pisze:
    > "VoyteG" <V...@h...com> wrote in message
    b.googlegroups.com...
    layer_embedded

    > To musi byc fake.

    Nie, nie musi.
    Miałem kiedyś sąsiadkę której tego typu manewry potrafiły zająć pół godziny.

    Brzmi może nieprawdopodobnie, ale potrafiła dziesiątki razy jeździć
    kilka metrów w przód i w tył nie kręcąc kierownicą i za każdym razem
    wyglądać na równie zdziwioną że efekt ciągle jest taki sam.

  • 8. Data: 2010-01-28 20:08:09
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-01-28 16:00:57 +0100, VoyteG <V...@h...com> said:

    > To prawda, przyznaje ze wziąłem odział w paskudnym spisku
    >
    > ;-)

    Ha! Tak myślałem, że to spisek!
    Przyznanie się do winy zmyło ją właśnie.
    :-)))

    > Az trudno sobie wyobrazić reakcje takiej pani na drodze, kiedy trzeba
    > szybko podjąć decyzje...

    No, to wiadomo co będzie:

    - hamulec delikatnie naciśnięty, wzrok tępo wbity w pustkę przed sobą i
    krzyki ojej albo jezusmaria

    Jakoś tak...
    ;(

    --
    Bydlę

  • 9. Data: 2010-01-28 21:03:19
    Od: "maincoon" <k...@t...pl>

    > No, to wiadomo co będzie:
    >
    > - hamulec delikatnie naciśnięty, wzrok tępo wbity w pustkę przed sobą i
> [...]
    Pod koniec lat 80 gdy byłem instruktorem L to w czasie egzaminu kobieta
    przed przejściem dla pieszych (tak ze 100m było) puściła kierownicę,
    krzyknęła "Matko Boska" (na przejściu dla pieszych pojawiło się dziecko), ja
    po hamulcach, egzaminatorowi z tyłu rozsypały się notatki,
    a kobieta wyrżnęła głową o szybę (PF 126 P). I było po egzaminie...

  • 10. Data: 2010-01-28 22:16:28
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-01-28 21:03:19 +0100, "maincoon" <k...@t...pl> said:

> [...]
    > po hamulcach, egzaminatorowi z tyłu rozsypały się notatki,
    > a kobieta wyrżnęła głową o szybę (PF 126 P). I było po egzaminie...

    100 metrów?
    I aż tak gwałtowne hamowanie?

    Z innego egzaminu (fiat 125p, ulica Jagiellońska tuż przez Francuską -
    w Katowicach):
    egzaminowany - motorniczy tramwajowy, chłop jakieś 130 kg żywej wagi -
    na okrzyk intruktora HAMUJ!, wywołany pojawieniem się na drodze auta
    gwałtownie ruszającego na jezdnię z chodnika po prawej, wykonał to, co
    wykonywał w czasie pracy w tramwaju w podobnych sytuacjach - pokręcił
    korbą w lewo.
    Tylko dobre hamulce uratowały samochód przez zderzeniem z żukiem
    jadącym z naprzeciwka.

    A instruktor został przewinięty przez kierownicę, którą z korbą pomylił
    egzaminowany. :-)

    (dostał drugą szansę, egzamin zdał, nie miał wypadku przez następne 35 lat)

    --
    Bydlę