  • Data: 2009-06-13 21:42:25
    Temat: Re: Dość ciekawy wywiad z Wituckim.
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Ślązak" news:h114rt$h7s$1@opal.futuro.pl

    > Jak zwykle Pan prezes nic do Pani prezes nie ma, ale za chwilę okazuje
    się,
    > że całe zło tego świata w polskim telco pochodzi z UKE.

    Bo tak to już jest, że każdy medal ma dwie strony. UKE robi dobrą robotę ale
    i zła... i tak to już jest, że w tym przypadku z jednej strony klienci
    zyskują (m. in. tańszy dostęp do internetu) z drugiej zaś tracą po przez
    położenie lagi na szeroko rozumiane inwestycje kablowe przez TP czego
    efektem są np. niskie prędkości w ofertach dostępu do neta.

    Może jestem w błędzie ale w budowę sieci powinni być zaangażowani wszyscy
    gracze na rynku, którzy teraz korzystają z sieci TP (również sama TP).
    Nazywa się to chyba współuczestnictwo w kosztach czy coś takiego ;) - jednak
    czy to przejdzie na naszym polskim podwórku? IMHO nie, ale było by fajnie. W
    końcu był by wilk syty i owca cała.