  • Data: 2009-06-17 06:13:18
    Temat: Re: Dość ciekawy wywiad z Wituckim.
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może jestem w błędzie, ale to że ludzie odchodzą od dzwonienia ze
    > stacjonarnego jest podyktowane niczym innym jak:
    > 1. Ceną
    > 2. Tępym myśleniem TPSA.

    TPSA nie jest tępa.
    Ona myśli kategoriami bazarowego cwaniaczka i wcale nie jest powiedziane że
    traci (czy jakiś bazarowy cwaniaczek traci ? - od tego jest cwaniaczek by
    wyjść na swoje).

    To że ma astronomiczne ceny za abo to rozmyślna sprawa.
    Są różne państwowe firmy w których wciąż nie ma osoby która by zanalizowała
    ceny i zmieniła operatora.
    To głównie masa (ale ta masa jest kluczem a nie wielkość urzędu) różnych np
    gminnych ośrodków pomocy społecznej itp małych biur gdzie "od zawsze" w
    każdym pokoju stoi telefon z linią miejską TPSA z abonamentem standardowym
    (o ile nie wcisnęli "bardziej korzystnego").
    To cała masa starszych osób, wysupłujących ostatni wdowi grosz na telefon a
    nie mająca w rodzinie młodych i zorientowanych w tajnikach telefonii osob,
    które by podpowiedziały co zmienić.
    Chyba lepiej wychodzą na drogim abonamencie i nieświadomych klientach
    (ktorych jeszcze spor jest) niż na obniżce aby ci świaqdomi nie uciekali.
    Bo jeden nieświadomy płaci tyle co 5 świadmych po obniżce.
    Nie bój. nie bój.... oni wiedzą co robią.
    vari