  • Data: 2009-06-16 21:53:59
    Temat: Re: Dość ciekawy wywiad z Wituckim.
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "ToMasz" news:h18mn4$6fv$1@inews.gazeta.pl

    > Ostatnio rozmowy przez telefony komórkowe staniały tak bardzo,(5groszy)
    > ze chyba nikt nie będzie korzystał z telefonii kablowej. (wiem
    > przesadzam, są osoby które muszą - i koniec.)

    Może jestem w błędzie, ale to że ludzie odchodzą od dzwonienia ze
    stacjonarnego jest podyktowane niczym innym jak:
    1. Ceną
    2. Tępym myśleniem TPSA.

    IMHO jeżeli TPSA dała by użytkownikom neostrady (ogólnie - szerokopasmowego
    internetu) telefon stacjonarny bez dodatkowego abonamentu (albo abonament na
    poziomie 10 zł - w tym około 60 minut za free do wszystkich sieci
    stacjonarnych w Polsce) i rozmowy w cenie 5 gr minuta to by ludzie dzwonili
    bo by im się to opłacało.
    Ale nie, lepiej ustalić kosmiczne ceny za abonament telefoniczny, w którym
    ilość minut sprawia, że w zależności od humoru ogarnia mnie pusty śmiech
    albo płacz...

    A jeżeli jesteśmy już przy telefonii stacjonarnej - liczę, że inni
    operatorzy telefonii komórkowej wprowadzą do swojej oferty coś na wzór ery
    domowej (oczywiście z lepszą ofertą he he). Aby dokopać molochowi, który
    uparcie twierdzi, że nie jest wielbłądem :)