  • 51. Data: 2017-01-17 21:53:44
    Temat: Re: Doręczenie wyroku nakazowego
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    pl...
    Użytkownik "Irek.N." napisał w wiadomości grup

    >ktos cie w konia robi

    A niby czemu ?
    Sad ma wieksze mozliwosci i czemu nie mialby niewielkiej grzywny
    nalozyc (bo maksymalna to 5000), i odebrac PJ, skoro mu artykul
    pozwala ?

    Juz co poniektorzy policjanci i/lub ich komendanci zabieraja PJ po
    kolizji.
    To jest oczywiscie "do wyjasnienia", ale w praktyce to raczej na pare
    miesiecy :-)

    J.

  • 52. Data: 2017-01-17 22:11:57
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 17.01.2017 o 20:52, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Irek.N." napisał w wiadomości grup

    > [...]
    >
    > ktos cie w konia robi

    To z pewnością koń z grzywną.

    --
    Kaczin

  • 53. Data: 2017-01-17 23:28:54
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-01-17 o 20:10, Liwiusz pisze:

    > Dlaczego siebie nie słuchasz?

    No ale on ma racje. Wygenerowaliście 15 postów o dupie Maryni.

  • 54. Data: 2017-01-18 07:47:27
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Na stronie tego sądu rejonowego lub włąściwego sądu okręgowego (lubb innego sądu)
    powinny być wzory pism - sprzeciw od wyroku nakazowego w sprawie o wykroczenie.
    NAJWAŻNIEJSZE w polskich sądach są nie fakty i prawda materialnaani sprawiedliwość,
    lecz wszelkie kruczki formalne w tym dochowanie terminu.

    -----

  • 55. Data: 2017-01-18 07:48:56
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    W pewnym wieku to jedyny sposób na d... ;-))

    -----

  • 56. Data: 2017-01-18 07:51:30
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Zasięgając porad prawnych na grupie samochodowej (gdzie nikt poniżej "miszcza" nie
    występuje) jesteś na najlepszej drodze do udupienia swojej sprawy.

    -----

  • 57. Data: 2017-01-18 10:11:08
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-01-17 o 20:22, J.F. pisze:

    > Hm, kiedys wyslalem na zwyklej kartce.
    > "ja, dane, wyrazam sprzeciw przeciw wyrokowi, nr".
    > I podpis oczywiscie.

    Potwierdzam, że działa napisanie własnymi słowami na kartce papieru.
    istotne, żeby były niezbędne dane (data, miejscowość, dane osoby
    zgłaszającej sprzeciw, do kogo, czego dotyczy, podpis) i zachowany
    termin. Nie jest konieczne, aby to był sądowy druk, ale pewnie nie
    zaszkodzi, gdy ktoś ma trudności ze stworzeniem pisma.

  • 58. Data: 2017-01-18 10:19:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-18 o 10:11, Poldek pisze:

> [...]
    > termin. Nie jest konieczne, aby to był sądowy druk, ale pewnie nie
    > zaszkodzi, gdy ktoś ma trudności ze stworzeniem pisma.

    Nawet nie musi być uzasadnienia - to nie postępowanie cywilne, że
    niepodniesienie czegoś w sprzeciwie pozbawia możliwości późniejszego
    powołania się na to.

    --
    Liwiusz

  • 59. Data: 2017-01-18 10:36:50
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    SYGNATURA AKT!!!

    -----

  • 60. Data: 2017-01-18 10:40:23
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Żebyś się nie ździwił wysłuchując uzasadnienia "... Sąd wniosek obwinionej o
    przeprowadzenie dowodu oddala na zasadzie (tu słowotok kodeksów, paragrafów i
    artykułów - oczywiście po przerwie, gdyż tego nawet Sąd nie pamięta z głowy), gdyż
    dowód ten obwiniona zgłosiła dopiero ...".

    -----