  • Data: 2013-07-18 20:23:28
    Temat: Re: Doradźcie jakiś lepszy aparat dla laika proszę
    Od: mt <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-18 20:16, Piotrek pisze:

    > No toteż dlatego idę go wpierw zobaczyć.

    A ja bym polecił jakiegoś lepszego kompakta typu Olek XZ-1 lub jego
    nowsza wersja XZ-2. Jakość zdjęć praktycznie jak z lustra z kitem,
    wydajna stabilizacja, jasne szkło, które pozwala już na jakotakie
    manipulowanie GO a jednocześnie po przymknięciu do 2.8-4 hiperfokalna na
    szerokim końcu jest na tyle mała, że można wyłączyć AF i problem z
    poruszającymi się celami fotografowania znika zupełnie.

    --
    marcin