  • 21. Data: 2010-08-28 14:23:20
    Temat: Re: Donos fotograficzny zrobiony Zenito-Nikonem ;)
    Od: Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <b...@x...org>

    Jakub Jewula wrote:

    >> http://www.tvn24.pl/-1,1671137,0,1,ten-film-pokazuje
    --jak-nie-wykonywac-pracy,wiadomosc.html

    > No wlasnie - g..o mu do tego jak kto pracuje.

    > Sensacja taka, ze dziwne az ze do ONZ nie zadzwonil :)

    Nie do końca. Czasem, jak już inni stwierdzili, trzeba ludzi chronić
    przed ich własną fantazją i głupotą. Przykład z mojego miasta sprzed 2
    tyg. - prace budowlane na wysokości 4 piętra bez należytych zabezpieczeń
    -> upadek -> śmierć na miejscu...

    --
    Regards
    Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk

  • 22. Data: 2010-08-28 15:10:13
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    >>> http://www.tvn24.pl/-1,1671137,0,1,ten-film-pokazuje
    --jak-nie-wykonywac-
    > Nie do końca. Czasem, jak już inni stwierdzili, trzeba ludzi chronić
    > przed ich własną fantazją i głupotą.

    Nie zapomnij wywiesic szturmowki na niedziele ;)

    > Przykład z mojego miasta sprzed 2
    > tyg. - prace budowlane na wysokości 4 piętra bez
    > należytych zabezpieczeń -> upadek -> śmierć na miejscu...

    Nie przekaza genow wiec ich glupie dzieci nie
    popelnia tego samego bledu.

    Jesli ktos nie widzi koniecznosci zabezpieczenia
    _swojego_ bezpieczenstwa pracujac na wys. 4 pietra
    sam sobie jest winien.

    J.

  • 23. Data: 2010-08-28 16:37:54
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2010-08-28 13:37:03 niejaki Krzysztof Chajęcki napisał:

    > a czemu mam nie żyć????

    a boś tak wsiąkł jak kamień w wodę i się nie odzywasz
    > Nie jestem taka szycha, aby tupolewami latać... ;-

    no ja na szczęście z rządowych to tylko jakami latałem ;)

    > W środę się nawet z Piotrkiem Zielińskim widziałem i chyba się na browar
    > ustawimy...

    piotrek też jakiś taki tajemniczy - ale chociaz czasami na grupe cos
    skrobnie

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 24. Data: 2010-08-28 17:28:50
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Jakub Jewuła napisał:
    > Jesli ktos nie widzi koniecznosci zabezpieczenia
    > _swojego_ bezpieczenstwa pracujac na wys. 4 pietra
    > sam sobie jest winien.

    Jesteś pewien, że to zawsze jest tylko głupota pracownika? Oj, często
    człowiek ma wybór - albo pracuje jak jest (i ma wypłatę) albo wylatuje
    za mówienie o tym, co mu podpowiada jego instynkt samozachowawczy. Co
    innego własna firma i "samoryzyko" z oszczędności a co innego cuda
    dziejące się pod naciskiem chciwych szefów. Właśnie po to są przepisy,
    żeby można było karać za przerdzewiałe, źle zamocowane rusztowanie itd.
    Uwierz mi, gdyby nie to, pracownik musiałby liczyć wyłącznie na dobrą
    wolę szefa a o to jest bardzo trudno. Odszkodowanie można zapłacić ale
    życia, czy zdrowia nie przywrócisz. Budowy są statystycznie
    najniebezpieczniejszym miejscem pracy.
    Maciek

  • 25. Data: 2010-08-28 20:11:41
    Od: Les <s...@p...fm>

    > Jesteś pewien, że to zawsze jest tylko głupota pracownika? Oj, często
    > człowiek ma wybór - albo pracuje jak jest (i ma wypłatę) albo wylatuje
    > za mówienie o tym, co mu podpowiada jego instynkt samozachowawczy.

    No właśnie - górnicy zapewne coś o tym wiedzą!

    Pozdrawiam
    Les

  • 26. Data: 2010-08-29 07:17:23
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Jesteś pewien, że to zawsze jest tylko głupota pracownika?

    Tak.

    > Oj, często człowiek ma wybór - albo pracuje jak jest (i ma wypłatę)
    > albo wylatuje za mówienie o tym, co mu podpowiada jego
    > instynkt samozachowawczy.

    Jak mi nie odpowiadaly warunki pracy to prace
    zmienialem - zrobilem tak kilka razy w zyciu
    i jakos zyje :)

  • 27. Data: 2010-08-29 07:51:26
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Jakub Jewuła napisał:
    > Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Pracuja wiec sa ubezpieczeni.

    1) stawki ubezpieczeniowe nie biorą się znikąd, towarzystw
    ubebezpieczeniowych nie ma tak dużo; są spore szanse, że gdzieś
    jesteś ubezpieczony w tej samej firmie

    2) jak ubezpieczyciel wykryje, że pracowali nie przestrzegając przepisów
    BHP to powie 'wała!' a nie wypłaci odszkodowanie

    m.

  • 28. Data: 2010-08-29 10:23:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Krzysztof Chajęcki pisze:

    > 2. wiem, że woda miała temperaturę "sprzyjającą kąpieli", więc wpadnięcie
    > do niej nie grozi hipotermią, a co najwyżej żartami kolegów po fajrancie,

    Dokładnie.

    > 3. zdjęte obuwie (co w oczach inspektora wzbudza zgorszenie), dzięki
    > czemu lepiej czują podłoże i w razie kąpieli nie mają na nogach "kotwic"
    > utrudniających pływanie

    To była rzecz, która chyba najmocniej mnie uderzyła w wypowiedzi tego
    inspektorka.

    On chciał, żeby w takiej sytuacji nosić ciężkie obuwie ochronne? On
    chory, głupi czy naćpany? Boso ma lepszą "przyczepność" i, jak słusznie
    zauważyłeś, w razie wpadki - lepszą pływalność.

    [ciach reszta]

    > ergo.... bicie piany i onanizm ludzi nie wiedzących o czym piszą i mówią,
    > robione pod publiczkę... fajny temat na sezon ogórkowy...

    I kolejna ilustracja powiedzenia "nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu".

  • 29. Data: 2010-08-29 11:11:19
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 29 Aug 2010 12:23:26 +0200, Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    >chory, głupi czy naćpany? Boso ma lepszą "przyczepność" i, jak słusznie
    >zauważyłeś, w razie wpadki - lepszą pływalność.

    Pracownik w czasie robot budowlanych ma nosic obuwie ochronne, howgh.

    A pracodawca ma mu zapewnic bezpieczne warunki pracy - pomost z
    barierka, stabilna barke itp :-)

    J.

  • 30. Data: 2010-08-29 11:27:47
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Mikolaj Machowski" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2) jak ubezpieczyciel wykryje, że pracowali nie przestrzegając przepisów
    > BHP to powie 'wała!' a nie wypłaci odszkodowanie

    O tym pisalem.

    _Taniej_ utrzymywac dwie kaleki, niz marnowac
    miliardy na debilna zabezpieczenia.