    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Don't drink and drive :)
    Date: Sun, 12 Jan 2014 18:13:05 +0100
    Sender: r...@n...agh.edu.pl

    Hello Tom,

    Sunday, January 12, 2014, 5:51:07 PM, you wrote:

    > Ale nie tak brzmiała pierwotna prośba. Logiczny i życiowy z naciskiem na "i"

    Ale czy ja mam obowiązek poddawania się żądania uzasadniania życiowego
    w obliczu jawnego złamania prawa? Gdyby to złamanie było skutkiem stanu
    wyższej konieczności, to byłaby inna sprawa. Ale nawet to jest
    regulowane prawem.

    Pisanina, że pobocze nie nadawało się do jazdy dla pana pedalarza jest
    tylko pisaniną. Jeśli pobocze nie nadaje się do jazdy, to jedzie się
    jezdnią. Jeśli jeździ się rekreacyjnie, to szuka się takich dróg dla
    rowerów, które nadają się do jazdy a nie szuka jakiś usprawiedliwień
    "życiowych" dla własnego widzimisię.

    Oczywiście też mnie zastanawia karanie punktami za wykroczenia na
    rowerze ale nie mam ani siły ani ochoty w to się zagłębiać. Bardziej
    martwi mnie uparte jeżdżenia pedalarza pod prąd i szukanie
    usprawiedliwień dla jawnego łamania prawa.

    Nie jestem święty - zdarza mi się popełniać wykroczenia. Ale nie
    szukam jakiś głupkowatych usprawiedliwień.

    --
    Best regards,
    RoMan