  • Data: 2010-09-10 05:41:40
    Temat: Re: Domowy NAS i przyległości
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09-09-2010 15:47, kamil rzecze:

    > NAS bedzie mniejszy, tanszy, zazwyczaj pobiera mniej pradu i nie wymaga spedzenia
    dwoch
    > dni nad instalowaniem linuxow.

    Jedyny argument: tańszy. Mniejszy? Nieistotne. Mniej prądu? Nie zawsze.
    Za to o wiele mniej elastyczny- mając system (niekoniecznie Linuksa,
    jak kto lubi to sobie niech Windows stawia) mam to, co chcę, a nie tylko
    to, co sobie wymyślił producent. Ale jeśli to mnie ma wynieść 5x koszt NAS
    to pewnie sobie odpuszczę ;-)

    Najbliżej jestem zrezygnowania z RAID i wykorzystania HP 5520 (ca 100 zł)
    z wewnętrznym dyskiem 2,5 cala. Wyjdzie nawet taniej niż dedykowany NAS.

    --
    Dominik (& kąpany)