  • Data: 2020-10-27 19:55:18
    Temat: Re: Domofony w blokach i wieżowcach
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-10-27 o 18:23, heby pisze:
    > Co do mifare to trwa to troche dłużej[1] i też są stosowane pudełka, ale
    > nie zanabyłem, bo droższe niż $5.
    >
    > [1] Coś tam trzeba rozkodować ale na szczęscie giganci security stosują
    > zawsze ten sam klucz, domyślny, jak w Szwejku.

    Sądzę, że:
    - gdyby dla mifare chodziło tylko o ID to trwałoby tyle samo co Unique,
    - jeśli chodzi o coś więcej i to mifare Clasic to o ile wiem złamanie
    tych kart to kwestia chwili i nie ma to nic wspólnego z tym samym
    kluczem tylko ze słabym algorytmem i słabym generatorem liczb losowych.
    - jeśli to byłyby karty mifare Plus, albo mifare Desfire to nie sądzę,
    aby dały się skopiować, no chyba, że faktycznie ktoś zostawi klucz domyślny.