  • 11. Data: 2021-12-19 06:25:59
    Temat: Re: Domofon
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    r...@g...com napisał(a):
    > Dlaczego te linki z googla takie długie?
    >
    > https://lh3.googleusercontent.com/zFUVe7FxxFzAafC8-T
    SqydK8J6z5IVfghExrXJbvpQq9nHDPbN_HHoGciRctBVS-aWIu1p
    bx8tueEr4_1N9UZ6q1-Ln1s8lFPy7dptNQ-X9EHq1W6p8H1lcvfs
    r8rXkraX9niCOBYepl_JFMUQswKAPB0XGihSjZwoirSU6zyy95ER
    58Ol-MXa1n0ln2Owfb1U9FJ0lLBhatJWZlYevE40cUNJ0NFi1FtC
    UFhJgtJDftvnzHNNwgg4jT5mncevPKPw5y0LCf3fk7QsOf5YKKd4
    bm-p4QZMUSkZf_t9KJ7de5gwRUe6H2iXOIZ6igXoi2Vg-NXjVmGu
    Ie7BHcZrkAfFCVio0kAQxN8yN_QT9FF7EChGLvIZtnx5tU2zBEXb
    ByMfayqav_A0WHYrvaQGSBM6EbAxIizyWOGaHWeTBjVHMexw3zMK
    -QWpuAK6vaO9MgBQuxWunJCHovZe79VDKnil94QOjIA65e5fyH_w
    DLQDlnzE03bJIBAT-M6BAgNo5rsC4uR4yIAkrjO3ApGnBHNDFmHV
    84YA_XOFnhFB8HcUk1X53Z6st_AC8Su22kuVAQvV1UjIIOLAXr_-
    dncMgreG0ZBWijrwZbQyfkREEDXguUyC7HwBOFGVRSRKaRY6_CJj
    qzZ-hX3cyBxneXHTfEzAOCHoglgWQnRtcVDVH8CMCEYqe3UsQp4y
    5LT7oNvone0Bey6PUZbj3xkrCgWEqbjE_9TgfTj33OunSWTGszA2
    RZM7ffF7WK1iBRDoru4QGryW_8MiQxTPzGlcnslao2yrdxhiday7
    CecPhvRsczlsTyPQYJ1m_KO1_i-xSemsbzoU8QysHR3qpa2voR=w
    1641-h923-no?authuser=0

    Dlaczego linki z gogla są widoczne tylko dla userów mających konto goglowe?
    Mam konto na goglu i starą przeglądarkę fajerfoksa, pod twoim linkiem nic nie widać.
    Mam nowa przeglądarkę brave, ale tam wyskakuje: zaloguj się do gogla jak chcesz
    zobaczyć cztery kabelki od mr.Roberta.

    Niby postęp, a jednak regres.

  • 12. Data: 2021-12-19 12:02:20
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2021-12-19 o 06:25, alojzy nieborak pisze:

> [...]
    widać.
    > Mam nowa przeglądarkę brave, ale tam wyskakuje: zaloguj się do gogla jak chcesz

    Wiem, że tak bywało. Dlatego zanim dołączyłem te linki wylogowałem się z
    googla i one działały (Opera).
    Na przyszłość poświęcę minute więcej i skorzystam z jakiegoś
    przyjaźniejszego serwera.

    Robert

  • 13. Data: 2022-02-03 20:10:58
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    > Dlatego zanim dołączyłem te linki wylogowałem się z
    > googla i one działały (Opera).

    Niepotrzebnie, do tego celu od dawna jest tryb prywatny lub incognito.