  • 1. Data: 2021-12-19 23:12:52
    Temat: kupował ktoś na chipsfind.com ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Potrzebuję 100 szt. cipa, którego nie idzie dostać a oni niby mają.
    Ktoś miał z nimi jakieś doświadczenie ?

  • 2. Data: 2021-12-22 17:18:27
    Temat: Re: kupował ktoś na chipsfind.com ?
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl>

    sundayman wrote:

    > Potrzebuję 100 szt. cipa, którego nie idzie dostać a oni niby mają.
    > Ktoś miał z nimi jakieś doświadczenie ?
    Przede wszystkim sprawdz czy nie figuruja na listach dostawcow-oszustow
    internetowych.

    Niedawno, o maly wlos dalbym sie oszukac jednej 'firmie' z HK, tez chipow
    szukalem.

    jp

    --
    jp

    www.flowservice.pl
    www.flowsystem.pl

  • 3. Data: 2021-12-26 02:15:25
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Niedawno, o maly wlos dalbym sie oszukac jednej 'firmie' z HK, tez chipow
    > szukalem.

    Sprawdzałem na scam-detector.com :

    The Scam Detector's algorithm gives this business the following rank:
    100.0/100

    The Rank of the website you are interested in is:
    100 Safe. Secure.

    No ale jakoś mocno mnie to nie przekonuje.

    Pod adresem podanym na stronie nie widać nic co by pasowało do takiej
    firmy. Jakieś ogłoszenia o powierzchniach na wynajem wiszą....
    Numeru telefonu google nie znajduje.

    Nie wygląda to dobrze.

  • 4. Data: 2021-12-26 07:58:20
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 26.12.2021 02:15, sundayman wrote:

> [...]
    >
    > Pod adresem podanym na stronie nie widać nic co by pasowało do takiej
    > firmy. Jakieś ogłoszenia o powierzchniach na wynajem wiszą....

    Płacisz kartą Visa/MC (nie jakąś lokalną i nie przelewem) i cieszysz się
    życiem.

    W razie oszustwa prosisz bank o charge back i w dobrych bankach masz
    kasę na koncie w ciągu kilku dni. W gorszych bankach czasami trzeba się
    kopać z koniem ale ponieważ to są regulacje Visa/MC dla transakcji bez
    fizycznej obecności karty to prawdopodobieństwo odrzucenia reklamacji
    jest bliskie zeru.

    Piotrek