    From: anhin <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Domino
    Date: Tue, 10 Jan 2012 16:22:15 +0100
    <jdvqc2$jdi$1@usenet.news.interia.pl> <jdvr9s$kjs$1@mx1.internetia.pl>
    <1...@4...net>
    <je7nq0$ava$1@inews.gazeta.pl> <jeeeho$b1o$1@inews.gazeta.pl>
    <jeegeu$1k0$1@mx1.internetia.pl> <jeg9n9$9k$1@inews.gazeta.pl>
    <jegssb$rs0$1@mx1.internetia.pl> <jeh02s$g1m$1@inews.gazeta.pl>
    <6...@d...googlegroups.com>
    <jeh33b$o7i$1@inews.gazeta.pl>
    <9...@c...googlegroups.com>
    <jehaua$h4r$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@t...googlegroups.com>
    <jehevt$ta5$1@mx1.internetia.pl>
    <5...@s...googlegroups.com>
    <jehhiq$a8b$1@mx1.internetia.pl>
    <a...@d...googlegroups.com>

    > Stan w którym ludzi na świecie jest coraz więcej a przestrzeni nie
    > przybywa? Alternatywą jest wojna atomowa...

    przesadzasz. Nadmiar ludzi mnie też osobiście przeraża, ale przy
    rozsądnym planowaniu (tfu, brzydkie słowo) przestrzeni w środkowej
    Europie nie powinno jeszcze przez parę lat być tak źle.

    > Zawsze są ludzie których stać na założenia parkowo-pałacowe itd. Potem
    > przychodzi rewolucja, wpuszcza tam motłoch i przez chwilę wszystkim
    > sie wydaje że im się też należy. Ani cele ani motywy dobre nie są. Czy
    > nieuniknione? Spróbuj powstrzymać rewolucję :-)

    hmmm... w tym wypadku chodzi rewolucję, w wyniku której motłoch zaczął
    sobie budować założenia parkowo-pałacowe na działkach 400 m2, a w braku
    tychże -masowo kupować tzw. "apartamenty" w tzw. "apartamentowcach".
    To co napisałem, dotyczy raczej generalnej wątpliwości, czy tzw. "wolny
    rynek" (cokolwiek to w 2012 r znaczy) jest sensowną metodą na tworzenie
    przyjaznego i miłego środowiska. Ale nie mam zamiaru się sprzeczać z
    entuzjastami dystopii neoliberalnej, to naprawdę NTG i OT