  • Data: 2012-01-10 17:47:51
    Temat: Re: Domino
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jan 10, 5:36 pm, "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:
    > U ytkownik "Konrad Anikiel"  napisa w wiadomo ci grup

    > My to doskonale wiemy, tylko mowa byla o potrzebach.
    > Klient odczuwa potrzebe duzego mieszkania, ale co z tego - nie stac
    > go.
    > Wiec kupuje male, a przedsiebiorca oczywiscie robi to co sie
    > sprzedaje.

    No więc zaspokaja się czy nie? Gdyby nie chcieli to by nie kupowali.
    Gdyby nie kupowali to by nie budowali. Zrozum mnie, ja wcale nie
    twierdzę że wszystko jest super, ja tylko mówię że każdy robi swoją
    robotę: developer buduje, klient załatwia kredyt i kupuje, bank
    finansuje. A co jest źle? Każdy wie, ale co na to poradzisz?

    > Przy czym w Europie ludnosci nie przybywa juz tak mocno.

    Bo patrzysz na statystykę, a tu się łatwo oszukać. Jedź do dowolnego
    dużego miasta, stań w centrum i powiedz że ludzi nie przybywa :-) A
    że w SKR Boćki ludzi ubyło- co to zmienia?

    Konrad