  • Data: 2011-01-24 08:24:23
    Temat: Re: Dołożenie dysku ??? robić RAID 5?
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Wojtek"
    >Czepiasz się.
    >http://sjp.pwn.pl/szukaj/ekskluzywny

    No i? To nie jest to samo, co "wyłączny".
    Nauczcie się mówić po polsku zamiast kaleczyć język tymi ekskluzywnymi,
    autentykacjami, technologiami...

    >A jeśli chcesz przykładów to ile to już ostatnio mieliśmy ekskluzywnych
    >wywiadów różnych gwiazdeczek dla danego czasopisma?

    No i?

    >Nie, mowa była o enigmatyczne konfiguracji "januszka"

    Dawno i nieprawda.
    Przeszliśmy na trochę bardziej ogólne spostrzeżenia.

    >Opłacać się może, kwestia celów i kieszeni. Normalnemu człowiekowi w
    >domu się nie opłaca. Nie ma sensu mieszać do tego np. grafików.

    A, bo inaczej przypadkiem twoje dość wąskie postrzeganie świata okaże
    się niewystarczające?

    --
    `b K...@e...eu.org d'