  • Data: 2011-01-24 08:21:41
    Temat: Re: Dołożenie dysku ??? robić RAID 5?
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Waldek"
    >A jak napisze Raid 0 & Raid 1 to juz bedziesz zadowolony ? ;)

    Prawie. To jest RAID, a nie "Raid" (i tak właściwie RAID-0 to nie
    _R_AID).
    A chodziło mi bardziej o błąd ortograficzny.

    >Nie "macham" po dysku w twoim mniemaniu
    >- na czesci Raid 0 poza partycja systemowa mam duze obrabiane pliki

    I wszystko byłoby pięknie gdybyś nic innego do życia nie potrzebował.
    A system jednak swoje robi.

    --
    | K...@e...eu.org |