eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaDokładny pomiar napięcia przez ADC bez dedykowanego napięcia odniesienia › Re: Dokładny pomiar napięcia przez ADC bez dedykowanego napięcia odniesienia
  • Data: 2011-09-07 21:26:46
    Temat: Re: Dokładny pomiar napięcia przez ADC bez dedykowanego napięcia odniesienia
    Od: Konop <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jaki jest zakres mierzonych napięć? Jak dokładny ma być pomiar?
    > Jaki będzie poziom szumów i tętnień zasilacza?

    Zakresy są takie
    Napięcie: 0-18V
    Prąd: 0-3A

    Co do _rozdzielczości_ pomiaru, to powiem tak, napięcie 100mV lub mniej,
    a prąd: może być nawet 5mA, ale chciałbym mieć ok 1mA w przedziale np.
    0..100mA.
    Jeśli chodzi o dokładność, to nie wiem, na ile mogę liczyć ;)... Ale
    coś, żeby ta rozdzielczość miała jakikolwiek sens ;)...

    Poziomu szumu ani tętnień na razie nie znam...

    Konop