  • Data: 2009-04-29 22:30:19
    Temat: Re: Dojazdy do pracy motocyklem a strój biznesowy
    Od: "Alti" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nikanor" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:d6ae47f2-6093-47d4-a086-d1a6df3cae53@x29g2000pr
    f.googlegroups.com...
    On 29 Kwi, 23:02, "Alti" <a...@g...pl> wrote:
    > A dlaczego skuter miałby być specjalnie wymyślony po to? Nie rozumiem co
    > chcesz przekazać. Że na skuterze można w garniaku a na moto nie? A niby
    > dlaczego? Jaka różnica jeżeli chodzi o ruch miejski?

    >Mniej wieje, mniej pada, nie chlapie od dołu

    Większość motocyklistów rzadko jeździ w złą pogodę.

    >i muchi nie upaprają spodni oraz krawata.

    To jest argument, choć jeżdżąc po mieście i nie osiągając prędkości powyżej
    80kmh muchy ci nie straszne. Kumpel ma taką trasę dojazdową do pracy że
    swoim fazerem rzadko osiąga prędkości powyżej 50kmh. Ale z drugiej strony są
    tacy którzy po 3 pasmówce jadą do pracy przez 3km a pozostałe 6 jada po 2
    pasmówce tak więc prędkości zdarzają się powyżej 50kmh.

    > A jak się wypierdzielisz, to nie wali ci na nogę
    ćwierć tony żelastwa.

    A jak się zestrasz to łatwiej bedzie uprać. ;-)
    Innymi słowy wydaje mi się, że odsetek wypadków na jednośladach w których to
    kierowca został przygnieciony przez pojazd do odsetku wszystkich innych
    wypadków wydaje mi się znikomy.

    Wojtek