  • 41. Data: 2011-11-07 00:08:51
    Temat: Re: Dogorywający ksenon
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    > ale zdajesz sobie sprawe, ze mowa w wątku o ksenonach, a nie halogenach,
    > prawda?

    jakich halogenach, on pisze najprawdopodobniej o starych R2 z epoki
    przedhalogenowej :-)

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 42. Data: 2011-11-07 00:32:10
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Z kolei z tyłu proponuję coś takiego:
    > http://allegro.pl/oswietlenie-lampka-rowerowa-tylnia
    -tyl-diodowa-led-
    i1895275150.html
    > Taniocha, 4 blachy na dwie strony a jaka oszczędność prądnicy.

    Pięć diód?! Co za zbytek! Niech kupi taką z jedną.

  • 43. Data: 2011-11-07 16:25:29
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 07 Nov 2011 00:08:51 +0100, w <j97423$kca$1@inews.gazeta.pl>, Michał
    Baszyński <m...@g...ze.ta.pl> napisał(-a):

    > jakich halogenach, on pisze najprawdopodobniej o starych R2 z epoki
    > przedhalogenowej :-)

    Niekoniecznie, halogen H7 kosztuje ok. 4zł w markecie :).

  • 44. Data: 2011-11-07 16:39:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kogutek" napisał w wiadomości grup

    >Że tak się nieskromnie spytam. Czy tobie i innym na dekiel nie bije
    >jeśli
    >kupujecie samochody do których żarówki są po 150 złotych. Do mojego
    >za dwie
    >zapłaciłem coś pod 7 złotych. I mi się wydawało że drogawo. Bo na
    >wagę
    >kilogram żarówek wyjdzie drożej niż kilogram Concorda.

    Concord to jest taniocha, zobacz ile kosztuje kilogram procesora, albo
    pamieci.
    Po czym idz do sklepu - telewizor powiedzmy 2000zl, okap kuchenny
    200zl,
    okap ze nierdzewki z telewizorem - 6000zl, tak sie zarabia pieniadze
    :-)

    W USA juz doszli do podobnych wnioskow co ty - i ponoc nie kupuja
    ksenonow. Bo ... je chetnie kradna, a nowe ... kosztuja krocie (cale
    lampy z przetwornicami).

    Te ksenonowe palniki wytrzymuja na tyle dlugo ze sie ich nie
    wymienia - biorac pod uwage niektore wspolczesne samochody to juz moze
    przyniesc spory zysk na mechanikach, bo samemu sie zarowki nie wymieni
    :-)

    Daje tez lepsze swiatlo - i tu oszczednosc moze byc bardzo duza, jak
    kiedys czegos nie zauwazysz.

    A "ja mam ksenony a ty nie" - bezcenne. Za jedyne 150 zl - taniocha.

    J.

  • 45. Data: 2011-11-07 16:41:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DoQ" napisał w wiadomości grup

    >Dlatego też wszyscy powinni jeździć TICO!
    >Trzeba mieć nieźle zryty beret żeby kupić samochód do którego 1 opona
    >kosztuje tyle co cały komplet do Daewoo!

    A tak o prawde spytawszy - te 19 czy 20" opony cos daja, czy trzeba
    miec za ciezki portfel, zeby kupic takie auto zamiast normalnych 14
    czy nawet 13 ?

    J.

  • 46. Data: 2011-11-07 16:41:55
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2011-11-07 16:25, r...@k...pl pisze:
    > Niekoniecznie,

    A jednak: "40/45W"
    Chyba, że nie wie, co pisze... :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 47. Data: 2011-11-07 16:55:29
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 07-11-2011 16:41, J.F pisze:
    > A tak o prawde spytawszy - te 19 czy 20" opony cos daja, czy trzeba miec
    > za ciezki portfel, zeby kupic takie auto zamiast normalnych 14 czy nawet
    > 13 ?

    A potrafisz naciągnąć 13" czy 14" felgi na 330-360mm tarcze hamulcowe?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 48. Data: 2011-11-07 16:59:21
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ok nie pytam o szczegóły gdzie - ASO?

    a gdzie indziej może być taka cena za żarówke ;)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 49. Data: 2011-11-07 17:00:13
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Michał Baszyński" <m...@g...ze.ta.pl> napisał w wiadomości

    > jakich halogenach, on pisze najprawdopodobniej o starych R2 z epoki
    > przedhalogenowej :-)

    :D

  • 50. Data: 2011-11-07 17:10:28

    Mon, 07 Nov 2011 16:41:55 +0100, w <4...@n...home.net.pl>, R2r
    <b...@a...pl> napisał(-a):

    > A jednak: "40/45W"
    > Chyba, że nie wie, co pisze... :-)

    Więc płacąc jak na halogeny przepłaca ;).