  • 71. Data: 2011-11-09 08:31:13
    Temat: Re: Dogorywający ksenon
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 06 Nov 2011 16:22:52 +0100, Krzysztof 45 napisał(a):

    > Dzięki Sebastian :)
    > Takie cos mi wyskoczyło, to oni?
    > http://www.cylex.pl/firmy/auto-plus--części-audi--op
    el--vw-10911315.html

    Nie wiem czy nie za późno odpowiadam - ale tak to oni. Siedzą sobie koło
    ASO Wojtanowicza i z tego co widziałem to obrót towarem mają nienajgorszy
    (secjalizują się w VAG).

    Sebastian S.

  • 72. Data: 2011-11-09 16:01:26
    Temat: Re: Dogorywaj?cy ksenon
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "to" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Chyba szerszą oponą. Bo większa felga jako taka zwiększa tylko
    >bezwładność i silnikowi jest trudniej,

    Hm, nie powiedzialbym.
    Predkosc obwodowa opony jest taka sama, wiec i energia zgromadzona
    podobna.
    (dla niedowiarkow - moment bezwladnosci wiekszy, ale predkosc obrotowa
    mniejsza).

    Strata moze byc na samej jej masie, ktora faktycznie wieksza, w jakims
    rozlozeniu mas - felga relatywnie dalej od osi, no i polosi i
    przegubow - ktore musza byc solidniejsze :-)

    J.

  • 73. Data: 2011-11-09 16:11:56
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-11-09 00:48, kogutek pisze:
> [...]
    dowiedziaĹ&#65533;em siÄ&#65533;,

    > Ale mi dokopaliście. Aż bolało. Nie róbcie tego więcej bo mi się zajad zrobił.
    > Nie będę się z was publicznie naśmiewał. Bo jak poeta napisał. " Złe sobie
    > wydaje świadectwo. Ten co wyszydza kalectwo". Umysłowe oczywiście.

    Wsadziłeś chuk wie jakie, całkowicie niehomologowane dla reflektora
    żarówki o zmniejszonej mocy w imię oszczędności kilku złotych.
    Wyśmiewasz postęp technologiczny, wyzywając od idiotów ludzi, którzy
    godzą się na zakup czegoś, co Cię przerasta.
    Najchętniej wszystkich wsadziłbyś do Dacii 1310 czy innej Favoritki, bo
    sam taką jeździsz i wiesz, że nikomu nic więcej nie potrzeba.
    I teraz jeszcze innym zarzucasz kalectwo umysłowe?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 74. Data: 2011-11-09 19:56:46
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Seba napisał(a):
    > Nie wiem czy nie za późno odpowiadam - ...]
    Nie za późno odpowiadasz. Jestem ostatnio zarobiony i nawet nie
    mammiał bym kiedy wymienić.
    W przyszłym tygodniu podjadę do nich i zobaczę co maja w ofercie.
    Dzięki i pozdrawiam.
    --
    Krzysiek

  • 75. Data: 2011-11-09 19:58:00
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Seba napisał(a):

> [...]
    > ASO Wojtanowicza i z tego co widziałem to obrót towarem mają nienajgorszy
    Nie za późno odpowiadasz. Jestem ostatnio zarobiony i nawet nie miał

  • 76. Data: 2011-11-09 22:43:45
    Od: to <t...@x...abc>

    begin J.F

> [...]
    > podobna.
    > (dla niedowiarkow - moment bezwladnosci wiekszy, ale predkosc obrotowa

    Większa felga jest cięższa, opona na większą felgę też jest cięższa.
    Ponadto masa jest rozłożona mniej korzystnie -- dalej od osi obrotu.

  • 77. Data: 2011-11-09 23:04:09
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 8 Nov 2011 23:48:11 +0000 (UTC), "kogutek"
    <s...@g...pl> wrote:

    >Bo jak poeta napisał. " Złe sobie
    >wydaje świadectwo. Ten co wyszydza kalectwo". Umysłowe oczywiście.

    Idź polataj 767, a przy lądowaniu poczytaj gazetę.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 78. Data: 2011-11-09 23:04:51
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 7 Nov 2011 23:35:01 +0000 (UTC), "kogutek"
    <s...@g...pl> wrote:

    >To czy
    >zdążysz zauważyć w niewielkim procencie zależy od świateł.

    Tak, światła w aucie to zło.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 79. Data: 2011-12-07 21:43:29
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Seba napisał(a):
    > Krzysiek, ja u nas w mieście D1S Philipsa w akceptowalnej cenie
    > (oczywiście z fakturą) kupowałem na Strachowskiego (firma AutoPlus czy
    > jakoś tak - na alledrogo ich namierzyłem).
    Seba, dzisiaj mnie wzięło w końcu i wybrałem się do nich po palniki D2S
    Maja Philipsy 85122 i 85122+ w pudełkach dedykowanych dla Audi i VW
    Tylko te zapewniane przez nich oryginały to ściema, chyba że sie nie znam.
    Trzy sztuki miałem w rękach. Każda inaczej wyglądała, chodzi o napisy. Jak by po
    pijaku drukowali.
    A w 85122+ całkiem inna barwa napisów i jak by rozmyte. A zgrubienia na bańce
    szklanej w jednej
    lekko przydymione na blado żółto a innej dość mocno.
    Nie ryzykując, odpuściłem sobie u nich zakup.
    --
    Krzysiek

  • 80. Data: 2011-12-08 05:24:09
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-11-08 00:35, kogutek pisze:

> [...]
    > albo przymierzają się do kupna. Na mnie żaden mechanik od żarówek nie zarobi
    > bo z zawiązanymi oczami u mnie można wymienić żarówki reflektorowe. Żeby
    > rozwiać wszystkie wątpliwości. Jeżdżę na starodawnych żarówkach 40/45W do tego
    > zasilanych niższym napięciem niż jest w samochodzie. Niby halogenowe powinny
    > być ale zwykłe pasują i daje się z nimi ustawić poprawnie światła. Co do
    > zauważania. PJ mam 34 lata i zawsze wszystko zauważałem na czas. To czy
    > zdążysz zauważyć w niewielkim procencie zależy od świateł.

    A potem taki ślepy kret wlecze się w środku nocy 60 km/h i wyprzedzić go
    nie idzie bo drogi przed nim nie widać.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi