  • 31. Data: 2011-11-06 21:04:50
    Temat: Re: Dogorywający ksenon
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 06-11-2011 18:11, to pisze:
    > Albo w ogóle całe Daewoo.
    > Niestety niektórzy muszą autem przedłużać sobie siusiaki! Każdy, kto ma
    > odpowiednio długiego siusiaka jeździ tym co kogutek i Waldek.

    Kogutek musi być jurny z definicji ;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 32. Data: 2011-11-06 21:36:26
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    jerzu <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Te, w markecie kupiłeś? Z napisem "super white xenon look"? Ja za
    > zwykłe H7 Philipsa Premium płaciłem ostatnio po 19 zł. za sztukę.

    No, w markecie. Bez żadnych napisów były z wyjątkiem 40/45W. Zasilane są przez
    kable oporowe i jest na mijania jakieś 9V. W dzień je widać. W nocy w mieście
    lampy uliczne świecą. Nic więcej mi nie potrzeba do szczęścia. Na zapas
    kupiłem. Nie muszę mieć zajebistych świateł bo nie jestem kierowcą zawodowym z
    opcją akwizytora. Jak mam gdzieś jechać dalej to pociąg albo autobus
    preferuję. Jak jadę dalej to dla przyjemności. Dlaczego mam sobie psuć
    przyjemność siedząc 4 godziny za kierownicą?

  • 33. Data: 2011-11-06 21:39:16
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 6 Nov 2011 20:36:26 +0000 (UTC), "kogutek"
    <s...@g...pl> wrote:

    > W dzień je widać. W nocy w mieście
    >lampy uliczne świecą.

    Nawet w miastach są takie miejsca, gdzie latarni nie ma.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 34. Data: 2011-11-06 21:55:34
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "kogutek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > preferuję. Jak jadę dalej to dla przyjemności. Dlaczego mam sobie psuć
    > przyjemność siedząc 4 godziny za kierownicą?

    ale zdajesz sobie sprawe, ze mowa w wątku o ksenonach, a nie halogenach,
    prawda?

    ps. swoją drogą w piątek mialem klienta, który przyszedł z żarówką D2S i
    pyta, czy takie są.
    Mówie - ze są. Kosztują 670zł.

    Mine miał nie ten teges i pyta, czy są w takim razie zwykłe. Mówie, ze są...
    ale zanim podałem cene dodałem, ze nie może w miejsce ksenony wstawić
    zwykłej halogenowej ...
    Teraz mine miał jeszcze gorszą i ze zdziwieniem ... poszedł ;)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 35. Data: 2011-11-06 22:12:10
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > ps. swoją drogą w piątek mialem klienta, który przyszedł z żarówką D2S i
    > pyta, czy takie są.
    > Mówie - ze są. Kosztują 670zł.

    Gdzie je sprzedajesz?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 36. Data: 2011-11-06 22:28:52
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-11-06 18:11, to pisze:

    > Niestety niektórzy muszą autem przedłużać sobie siusiaki! Każdy, kto ma
    > odpowiednio długiego siusiaka jeździ tym co kogutek i Waldek.

    To im współczuję. W "zwisie" ciągną po ziemi, po erekcji nic nie widzą.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 37. Data: 2011-11-06 22:36:04
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Gdzie je sprzedajesz?

    nie chce tego pisać na grupie (przynajmniej nie wprost ;-) bo też nie chce
    mi sie później słuchać czepialstwa..)

  • 38. Data: 2011-11-06 23:12:39
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > nie chce tego pisać na grupie (przynajmniej nie wprost ;-) bo też nie
    > chce mi sie później słuchać czepialstwa..)

    Ok nie pytam o szczegóły gdzie - ASO?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 39. Data: 2011-11-06 23:19:02
    Od: to <t...@x...abc>

    begin kogutek

    > No, w markecie. Bez żadnych napisów były z wyjątkiem 40/45W. Zasilane są
    > przez kable oporowe i jest na mijania jakieś 9V.

    Proponuję, żebyś poszedł dalej i zamontował z przodu lampy naftowe.

  • 40. Data: 2011-11-06 23:44:50
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 06-11-2011 23:19, to pisze:
    > Proponuję, żebyś poszedł dalej i zamontował z przodu lampy naftowe.

    Z kolei z tyłu proponuję coś takiego:
    http://allegro.pl/oswietlenie-lampka-rowerowa-tylnia
    -tyl-diodowa-led-i1895275150.html
    Taniocha, 4 blachy na dwie strony a jaka oszczędność prądnicy.

    Pozdrawiam
    Paweł