  • 21. Data: 2011-11-06 16:47:29
    Temat: Re: Dogorywający ksenon
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Seba <s...@g...pl> napisał(a):

    > Coś koło 150 PLN/szt z tego co pamiętam.

    Że tak się nieskromnie spytam. Czy tobie i innym na dekiel nie bije jeśli
    kupujecie samochody do których żarówki są po 150 złotych. Do mojego za dwie
    zapłaciłem coś pod 7 złotych. I mi się wydawało że drogawo. Bo na wagę
    kilogram żarówek wyjdzie drożej niż kilogram Concorda.

  • 22. Data: 2011-11-06 17:49:13
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    kogutek napisał(a):
> [...]
    > zapłaciłem coś pod 7 złotych. I mi się wydawało że drogawo. Bo na wagę
    > kilogram żarówek wyjdzie drożej niż kilogram Concorda.
    Kogutek, 150 za dobre markowe żarniki to prawie darmo :D
    Jak chcesz mieć dzień w nocy, to trzeba płacić. Z reszta my sramy
    sałatą :D
    A Ty nawijasz tak jak kiedyś pewien dziadek który przez dwadzieścia
    lat ani razu nie kupował żarówek do swojego Ursusa. Po prostu mu się
    nie opłacało. LOL
    --
    Krzysiek

  • 23. Data: 2011-11-06 17:54:26
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 06-11-2011 16:47, kogutek pisze:

> [...]
    > zapłaciłem coś pod 7 złotych. I mi się wydawało że drogawo. Bo na wagę
    > kilogram żarówek wyjdzie drożej niż kilogram Concorda.

    Dlatego też wszyscy powinni jeździć TICO!
    Trzeba mieć nieźle zryty beret żeby kupić samochód do którego 1 opona
    kosztuje tyle co cały komplet do Daewoo!

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 24. Data: 2011-11-06 18:07:13
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Krzysztof 45

    > Tylko startują z pozycji 5000K :D

    Bo mają lekko barwioną bańkę -> gorzej świecą.

    > Ale chyba coś kłamiesz :) Ponoć tego
    > efektu pozbawione są 85122+

    Kto Ci tak powiedział?

    > Jeżeli te są pozbawione tego efektu i przez
    > 80% swojego żywota świecą na maxa to tym bardziej CM :D

    A ten wniosek skąd? To jest palnik kierowany do tych, którzy chcą
    wymienić tylko jeden, a drugi mają używany. Stąd lekko niebieskie
    barwienie bańki, a mniejsza ilość światła jest wręcz zaletą, bo ten lekko
    zużyty też już gorzej świeci, CM ma być do niego dopasowany.

    Z jakiegoś powodu Osram CoolBlue czy Philips UltraBlue kosztują "trochę"
    więcej niż te CM-y.

  • 25. Data: 2011-11-06 18:10:17
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Krzysztof 45

    > http://www.delonixradar.com.au/hid-xenon/colour-char
    t.php

    A, zapomniałem dodać, że obrazki na tej stronie są z dupy, na
    skalibrowanym monitorze xenon 4300 jest bardziej żółty niż w
    rzeczywistości przyzwoity halogen.

  • 26. Data: 2011-11-06 18:11:23
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Dlatego też wszyscy powinni jeździć TICO! Trzeba mieć nieźle zryty beret
    > żeby kupić samochód do którego 1 opona kosztuje tyle co cały komplet do
    > Daewoo!

    Albo w ogóle całe Daewoo.

    Niestety niektórzy muszą autem przedłużać sobie siusiaki! Każdy, kto ma
    odpowiednio długiego siusiaka jeździ tym co kogutek i Waldek.

  • 27. Data: 2011-11-06 18:35:53
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > Z jakiegoś powodu Osram CoolBlue czy Philips UltraBlue kosztują "trochę"
    > więcej niż te CM-y.
    Musze jeszcze rozgryźć temat tych CM
    --
    Krzysiek

  • 28. Data: 2011-11-06 18:51:02
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
> [...]
    >
    > A, zapomniałem dodać, że obrazki na tej stronie są z dupy, na
    > skalibrowanym monitorze xenon 4300 jest bardziej żółty niż w
    Tez tak myślałem, bo zawsze widzimy światła solo. Jak postawisz jedne
    obok drugich, to dopiero widzisz różnicę. A te obrazki oddaja prawie
    wiernie różnicę.
    Kiedyś kupowałem żarówki halogenowe z różnych markowych górnych półek
    i na tle innych halogenów to był dzień do nocy. Ale jak świeciłem koło
    zwykłych ksenonów, to zszedłem na ziemię :)

    Z reszta dla jednych coś co jest żółte, dla innych będzie białe i na
    odwrót. Norma.
    Mam 4300 i widziałem jak świecą roczne 5000K, oczywiście z pozycji
    kierowcy patrząc na drogę, bo to jest dla mnie istotne. Więc chyba
    jestem za 5000K
    --
    Krzysiek

  • 29. Data: 2011-11-06 19:19:00
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 6 Nov 2011 15:47:29 +0000 (UTC), "kogutek"
    <s...@g...pl> wrote:

    >Że tak się nieskromnie spytam. Czy tobie i innym na dekiel nie bije jeśli
    >kupujecie samochody do których żarówki są po 150 złotych. Do mojego za dwie
    >zapłaciłem coś pod 7 złotych. I mi się wydawało że drogawo.

    Te, w markecie kupiłeś? Z napisem "super white xenon look"? Ja za
    zwykłe H7 Philipsa Premium płaciłem ostatnio po 19 zł. za sztukę.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 30. Data: 2011-11-06 19:30:16
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    to w <news:4eb6bfbb$0$5814$65785112@news.neostrada.pl>:

    > begin DoQ

    > Albo w ogóle całe Daewoo.

    > Niestety niektórzy muszą autem przedłużać sobie siusiaki! Każdy, kto ma
    > odpowiednio długiego siusiaka jeździ tym co kogutek i Waldek.

    Znaczy hulajnogą?

    --
    Tomasz Nycz