  • Data: 2011-08-22 18:04:43
    Temat: Re: Dodatkowa stabilizacja aparatu.
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-22 19:46, kamil pisze:
    > Myślę, że właśnie w tym celu powstały monopody.

    To byłoby optymalne, ale latanie z czymś takim mogłoby wywołać przesadne
    oczekiwania wobec zdjęć. Osobiście kotlety mnie nie interesują i
    interesować nie będą, więc nie mam zamiaru w ten temat ładować żadnych
    funduszy ani się przesadnie angażować tak aby cierpiał na tym mój
    wizualny wizerunek oraz zdrowie psychiczne, co widać po wątkach na
    grupie wcale nie jest takie rzadkie i głęboko odbija się na życiu
    społecznym ;).
    Jednym słowem szukam taniego rozwiązania ;) ale może optimum leży w
    samym zabraniu aparatu czego zupełnie nie miałem w planach.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz.