    From: krzysiek82 <s...@u...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dobry warsztat dla Forda escorta w DC moze ktos polecic.
    Date: Mon, 01 Mar 2010 16:02:39 +0100

    Buniek pisze:
    > Bez przesady wymiana pierścieni

    jeśli to ma być na dłużej a nie na kilka tyś km, to trzeba także robić
    szlif bloku i honowanie.

    i uszczelniaczy

    uszczelniacze to prosta sprawa więc fakt ciężko to nazwać remontem.

    , a
    > wymiana panewek chyba nie wiąże sie z koniecznością szlifu walu wiec wal
    > zostawiamy w spokoju odkręcamy stopki korbowodów i wypychamy tlok razem
    > z korbowodem go góry wymieniamy pierścienie i wkładamy spowrotem, dla
    > warsztatu który umie poprawieni wymienić uszczelkę pod głowicą te prace
    > nie powinny być problemem.

    żaden rozsądny warsztat się tego nie podejmie bo to nie jest naprawa a
    dłubanie w głównie moim zdaniem.

    pytanie czy ktoś zna taki warsztat.

    ja nie znam, wszystkie jakie znam robią raczej kompleksowe naprawy a nie
    naprawy pod tytułem 'auto na handel"

    --
    krzysiek82