    From: de Fresz <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Dobry lab w Wawie?
    Date: Sat, 26 Dec 2009 13:09:25 +0100

    On 2009-12-21 09:14:19 +0100, "KZ" <n...@a...email.pl> said:

    > Niestety labów w którym profil nie jest wręczaną do ręki odbitką z
    > tekstem "Pan se monitor do niej skalibruje" to wiele w tym mieście nie
    > ma....

    Przy okazji wychodzi na to, że Dzika też nie do końca jest w tej
    mniejszości. Jak odebrałem zdjęcia, to zauważyłem głośno, że te ich
    profile to tak nie do końca aktualne raczej, na co pani za ladą
    spytała, czy ściągnąłem plik kalibracyjny, zrobiłem odbitkę i ustawiłem
    pod to monitor. Normalnie cycki mi opadły. Na stronie głównej profile
    mają z lipca 08, na stronie Profitransferu z rok starsze, oba dość
    słabo przystają do tego, co się odbiera (głównie za słabo z żółtym i za
    mocno z magentą).
    Odbitki złe nie są, ale zupełnie jak przy poprzednim moim korzystaniu z
    ich usług - szału nie ma, tymbardziej przy cenach 9,50 za 18x24 i 12 zł
    za 20x30. Już nie wspominając o takim drobiazgu, jak w cenniku format
    18x24, a w rzeczywistości 18x25 - zabawa gilotyną w gratisie. Jedyny
    plus - dali radę zrobić 20 odbitek w jeden dzień tuż przed świętami.

    de Fresz