  • 21. Data: 2012-07-21 19:23:35
    Temat: Re: Dobry dysk usb 3.0
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-07-21 16:46, Michał Paszek wrote:

    > Nie. To nie jest obudowa USB2.0. To jest dysk USB2.0. Tam nie ma
    > kontrolera SATA.
    > https://picasaweb.google.com/117180411978308003173/S
    amsung?authuser=0&authkey=Gv1sRgCKLKwpODg9rrUQ&feat=
    directlink

    No to pech, dysk nie przyda się do niczego innego, ale to IMHO wyjątek
    od reguły (wymieniona płytka z układami)

  • 22. Data: 2012-07-21 20:16:54
    Od: "Aha...." <n...@s...com>

> [...]
    > kontrolera SATA.
    > https://picasaweb.google.com/117180411978308003173/S
    amsung?authuser=0&authkey=Gv1sRgCKLKwpODg9rrUQ&feat=

    Chlopie a ty wiesz jak wyglada kontroler sata ?

  • 23. Data: 2012-07-21 22:34:17
    Od: "Piotr C." <p...@m...re.move.this.com>

    Aha.... wrote:

    amsung?authuser=0&authkey=Gv1sRgCKLKwpODg9rrUQ&feat=
    directlink

    > Chlopie a ty wiesz jak wyglada kontroler sata ?

    Gadaj z dupą to cie osra. Wiesz co to jest dysk twardy? Elektronika
    dysku też się w niego wlicza.

  • 24. Data: 2012-07-21 23:34:11
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-07-21 22:34, Piotr C. wrote:

    amsung?authuser=0&authkey=Gv1sRgCKLKwpODg9rrUQ&feat=
    directlink

    > Gadaj z dupą to cie osra. Wiesz co to jest dysk twardy? Elektronika
    > dysku też się w niego wlicza.

    Przykładowy kontroler sata wyglada jak na zdjęciu:
    http://www.scsi4me.com/tekram-tr-824.html

    Kontrolery sata nie są montowane w dyskach SATA (ani w tych ze
    spowalniaczem USB)

  • 25. Data: 2012-07-24 13:25:13
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Leszek K." <l...@n...pl> wrote in message
    > To samo miałem z WD My Passport. Połakomiłem się bo był o 10 zet tańszy niż
    > bez obudowy.

    problem zaczyna sie wtedy kiedy dysk pada, otwierasz obudowe zeby zgrac dane
    po sata a pod spodem widzisz cos takiego
    http://cdn.overclock.net/5/5b/5b193cd7_23_Passport_h
    dd2_big.jpeg

  • 26. Data: 2012-07-24 13:58:37
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    m4rkiz nabazgrał(a):

    > problem zaczyna sie wtedy kiedy dysk pada, otwierasz obudowe zeby zgrac
    > dane po sata a pod spodem widzisz cos takiego
    > http://cdn.overclock.net/5/5b/5b193cd7_23_Passport_h
    dd2_big.jpeg

    Dobrze że nie taki :)

    http://www.dofiga.net/?post=13587

  • 27. Data: 2012-07-24 15:54:19
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Tue, 24 Jul 2012 12:25:13 +0100, m4rkiz napisał(a):

> [...]
    >
    > problem zaczyna sie wtedy kiedy dysk pada, otwierasz obudowe zeby zgrac dane
    > po sata a pod spodem widzisz cos takiego

    Toż właśnie piszę, że nabyłem takowego coby wsadzić do laptopa, a starą 250
    przełożyć do obudowy.