  • 1. Data: 2012-07-19 23:25:20
    Temat: Koncowka terminalu w wydaniu domowym
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    Witam
    Czy istnieje jakies domowe rozwiazanie tego problemu. W domu
    jednorodzinnym stoi sobie normalny desktopowy pecet, uzywany do
    przegladaniu www, pracy, sluchania muzyki oraz grania w gry
    (konfiguracja mocna i wszystkie gry dzialaja bez wiekszych problemow w
    FHD). Przenosze sie na pietro tego domu i niestety na gorze nie mam
    gdzie umiescic tego komputera. Czy istnieje mozliwosc zbudowania
    koncowki terminala ktora obsluzy dotychczasowe zadania tego komputera
    (traktujac go jako serwer) ? System na pececie to w tej chwili Win7 Home
    Premium.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-07-19 23:33:18
    Temat: Re: Koncowka terminalu w wydaniu domowym
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    Aha, w domu jest LAN 100Mbit oraz WiFi.

  • 3. Data: 2012-07-20 00:30:32
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-07-19 23:33, Grzegorz Prędki pisze:
    > Aha, w domu jest LAN 100Mbit oraz WiFi.

    KVM?

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 4. Data: 2012-07-20 08:22:25
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Grzegorz Prędki napisa?(a):

    > Przenosze sie na pietro tego domu i niestety na gorze nie mam
    > gdzie umiescic tego komputera.

    http://www.nextmag.pl/index.php/news/nid/2745/t/ncom
    puting-prezentuje-nowy-terminal-dostpowy-x550

    Tyle, ze sprzedawane w zestawach po 5 za ok 1k2 zl :)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 5. Data: 2012-07-20 10:20:33
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 19 Jul 2012 23:33:18 +0200, Grzegorz Prędki
    <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> wrote:

    >Aha, w domu jest LAN 100Mbit oraz WiFi.

    a u gory bedziesz mial jakiegos notebooka?

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2012-07-20 13:00:27
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-07-20 08:22, januszek pisze:
    > Grzegorz Prędki napisa?(a):

    > http://www.nextmag.pl/index.php/news/nid/2745/t/ncom
    puting-prezentuje-nowy-terminal-dostpowy-x550

    > Tyle, ze sprzedawane w zestawach po 5 za ok 1k2 zl :)
    Testowałeś to? Wg mojej obserwacji "przez ramię" czegoś takiego u
    klienta - to ma wydajność mniej-więcej taką jak zdalny pulpit, o
    oglądaniu filmów full-hd a tymbardziej graniu - można zapomnieć.
    Do pracy w firmie (księgowość, faktury, płatnik itp) jest ok.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 7. Data: 2012-07-20 13:13:11
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    BartekK napisa?(a):

> [...]
    > oglądaniu filmów full-hd a tymbardziej graniu - można zapomnieć.
    > Do pracy w firmie (księgowość, faktury, płatnik itp) jest ok.

    Masz 120% racji bo to nie jest KVM.

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 8. Data: 2012-07-20 14:32:22
    Od: sphinxozo <s...@g...com>

    On 19 Lip, 23:25, Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO]
    [malpa]transkomp.com> wrote:
> [...]
    > koncowki terminala ktora obsluzy dotychczasowe zadania tego komputera
    > (traktujac go jako serwer) ? System na pececie to w tej chwili Win7 Home

    A może pociągnij kabel HDMI na górę , pewnie porządny z 10 metrów
    sygnał przenesie a może są jakieś wzmacniacze to więcej.
    Do tego monitor na górze, karta o ile dwa monitory w trybie klonowania
    i na przykład jakiś tani netbook albo stary laptop byle dało rade
    chociaż jakiegoś linuxa + soft : Synergy do robienia za zdalną
    klawiaturę i myszke przez siec.

    Synergy działa na pewno w gierkach jak i M.A.M.E oraz może podnosić
    się od razu z systemem a monitor będziesz miał na górze co by widzieć
    jak mysza się rusza :)

    Marcin

  • 9. Data: 2012-07-20 14:46:37
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "sphinxozo" napisał:

    > A może pociągnij kabel HDMI na górę , pewnie porządny z 10 metrów
    > sygnał przenesie

    No. I audiofilski kabel (taki, żeby basy w tynk nie wsiąkały).
    Bo głupio się słucha muzyki siedząc piętro wyżej nad głośnikami ;->

    JoteR

  • 10. Data: 2012-07-20 17:06:39
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    sphinxozo pisze:

    > A może pociągnij kabel HDMI na górę , pewnie porządny z 10 metrów
    > sygnał przenesie a może są jakieś wzmacniacze to więcej.
    Porządni HDMI (który powinien działać przy większych odległościach) to
    koszt kilkuset złotych. Za tyle to prawie tablet z RDP można kupić :)

    --
    pozdrawiam
    Piotr