  • Data: 2009-07-07 19:32:24
    Temat: Re: Dobra ta plyta ?
    Od: "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Majdan" <m...@f...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:h2vbcg$d2u$...@n...news.neostrada.pl.
    ..
    > Jakis czas temu zamiescilem post na grupie z dnia 25.06.2009 16.12 'co
    > jest walniete'
    > Ze wzgledu iz nie rozgryzlem jaka jest przyczyna usterki zamierzam zmienic
    > cala plyte glowna wraz z procesorem na cos takiego
    > http://allegro.pl/item681293079_abit_av8_agpx8_ddr1_
    athlon64_3000_poznan.html

    > Powiedzcie mi czy to dobry wybor ?
    > Nie gram prawie jzu wcale komp potrzebny mi do obrobki grafiki i video
    > ram doloze ze starego 2GB
    > prosz epo moc
    --------------------------------
    Sprzedaj cały swój stary RAM, procesor, kartę. Zakup nowszą
    płytę z procesorem, z RAMem na DDR2 i nowocześniejszą kartę
    na PCI Express. Do kompletu będziesz potrzebował jeszcze
    zasilacz. Z niewielką dopłatą skompletujesz znacznie lepszą
    maszynę.

    --

    Pozdrawiam serdecznie

    Arkadiusz Stopa

    <stopa małpka post kropka pl> tel. 0897633408
    Mała Galeria Makrofotografii: www.stopa.cso.pl