  • Data: 2009-04-27 07:07:23
    Temat: Re: Dobra stałka szerokokątna?
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Apr., 08:58, Jan Kotletty <j...@w...pl> wrote:
    > Dziękuję koledze za poniższe.

    > To też wiem, pamiętam jeszcze z metryczek obiektywów
    > radzieckich

    > Tak jest, to mam na myśli. Wiem też, że wartości zależą
    > od matrycy. Ale też i to wiem, że na tej samej matrycy
    > da się porównać różne obiektywy. I że starsze stałki
    > wypadają gorzej od nowszych.
    >
    > Ale ja szukam takiego obiektywu, który będzie
    > miał najmniejsze wady przy dobrych rozdzielczościach.
    > Konkretne przykłady byłyby dla mnie najlepszą
    > podpowiedzią. A że używam i analogowych i cyfrowych
    > aparatów, rozglądam się nieco szerzej i jestem
> [...]

    napisz choc ogolnie do jakiego celu ?

    czy chodzi o zdjecia aparatem cyfrowym ?

    czy masz juz wybrany system , czy chcesz kierowac sie przy wyborze
    systmu najpierw obiektywem.

    wiec jesli interesuje Cie tylko obiekty o rozdzielczosci 40 lini to
    podchodzi niemal kazdy m radzieckie rowniez.

    czy ma byc z autofokusem ?

    samo pytanie tak sformulowales , ze ogolnie podchodzi pod te warunki
    kazdy obiektyw jaki mozna znalezc na polkach sklepowych.

    XXX