  • Data: 2009-12-17 11:08:46
    Temat: Re: Dobra reklama :)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" hgd04c$2eo$...@i...gazeta.pl

    > "KILu" hgcjk3$jhf$...@i...gazeta.pl

    > A gdzie są te wulgarne słowa? Prawda biskupa Ozorowskiego?
    > Dobrze by było, gdyby Eneuel był wulgarny, więc zbudujmy tę
    > prawdę o wulgarności? Zacytujesz tę moją wulgarność?

    cipka ż III, CMs. ~pce; lm D. ~pek

    1. pot. pieszcz. <<kura, zwłaszcza młoda, nieduża>>
    2. pot. <<pieszczotliwie o kobiecie, zwłaszcza drobnej, niskiej>>
    3. posp. <<żeński organ płciowy>>

    Samo słowo nie jest wulgarne,lecz pospolite lub potoczne -- tako rzecze
    PWN,a to ponoć autorytet w tych (językowych) sprawach. Wulgarna jest
    sam czynność -- ale to nie ja jestem jej autorem, lecz biskup Ozorowski. :)

    Na przykład zdanie

    Baba sra za płotem.

    zawiera wulgaryzm. Sama czynność nie jest wulgarna -- jest fizjologiczną
    koniecznością (daną przez samego Boga) i można ją opisać inaczej: kobieta
    robi kupę, oddaje stolec, załatwia się... Natomiast zdanie

    Ktoś musi lizać cipkę starej kobiecie, która ma wnuki.

    zawiera w sobie wulgaryzm, lecz nie poprzez samo słowo wulgarne, lecz
    poprzez opis wulgarnej sytuacji/czynności. Zapisanie tego jakoś tak

    Ktoś musi lizać ujście pochwy starej kobiecie, która ma wnuki.

    nie zmienia sytuacji -- nie zmniejsza wulgarności, gdyż sama czynność jest wulgarna.
    Nie można tego czegoś opisać niewulgarnie. Być może niejedna osoba (liżąca lub
    lizana)
    nie zgadza się ze mną, ale proszę zauważyć, że czym innym jest lizanie nastoletniej
    pochwy przez nastolatka rozpalonego popędem seksualnym a czym innym zmuszanie mnie
    do lizania pochwy podstarzałej kobiety. Być może ktoś, kto zaczął lizanie w wieku
    młodym i nie zaprzestał tego czynić, lecz zestarzał się ze swoją partnerką, także
    uważa, iż w takim zachowaniu/lizaniu nie ma niczego wulgarnego czy niestosownego,
    ale proszę zauważyć, że ja panią teolog Stalenczyk spotkałem po raz pierwszy, gdy
    ta kobieta miała już wnuki i że ta kobieta jest ode mnie starsza o kilka lat. :)

    -=-

    dupek m III, DB. ~pka, N. ~pkiem; lm M. ~pki, DB. ~pków

    posp. <<o kimś lekceważonym, pogardzanym przez innych, mało ważnym>>

    -=-

    Jakieś jeszcze propozycje dotyczące wulgarności mojej wypowiedzi? :)
    Choć pisałem wyrwany z głębokiego snu (chyba mroźna pogoda mi służy)
    raczej nie pisałem wulgarnie. :) Pewnie dlatego, że raczej ;) wulgarny
    nie jestem. :) A jeśli nie jestem -- tym bardziej powinno być smutne
    nakłanianie mnie do wulgarnego życia. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'