  • Data: 2009-12-19 23:54:09
    Temat: Re: Dobra reklama :)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "KILu" <b...@w...pl> napisał w wiadomości news:hgcjk3$jhf$1@inews.gazeta.pl...

    > Gdy juz sie produkujesz, to przynajmniej nie badz wulgarny.

    Ty mi nie pokazałeś ani jednego wulgaryzmu w mojej wypowiedzi, więc ja Ci coś pokażę:

    morda ż IV, CMs. ~rdzie; lm D. mord

    2. wulg. <<twarz, usta człowieka>>

    Ordynarna, prostacka morda.

    Czemu
    czemu w mordę dostałem
    filozof zapytał
    zgubiłem maskotkę od niej
    drobiazg rozpacz mała
    słonik
    wyleciał gdy myślałem w pociągu podmiejskim.
    nie ma grzechów średnich lekkich i powszednich
    gdy miłość zdenerwujesz każdy grzech jest ciężki

    http://www.twardowski.poezja.eu/poezje_wybrane.htm#c
    zemu1

    To poezja pióra księdza Jana Twardowskiego. :) IMO wulgarna. :)

    A dlaczego tak uważam? Ano dlatego, że Miłości nie można zdenerwować. :)
    Miłość jest cierpliwa i łaskawa. :) Wierzy i czeka -- aż do samego końca. :)
    Bóg, gdy pierwsi ludzie złamali Jego rozkaz/zakaz -- wierzy, choć wie o tym,
    że jest robiony w bambuko. Wierzy w to, że Adam kryje się w krzakach nie
    dlatego, że coś przeskrobał, ale tylko dlatego, że jest bez majtek.
    Wierzy i nawet pyta: -- a kto ci powiedział o tym, że jesteś bez garnituru?... ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'