  • Data: 2009-12-29 16:25:25
    Temat: Re: Dobra reklama :) Nawet bardzo dobra. ;) Ale chyba trzeba to slac na grupe o lotnictwie. ;)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" hgd4ne$k3e$...@i...gazeta.pl

    > Pisanie zaowocowało zablokowaniem mi dostępu do toruńskiego serwera NNTP.
    > Dostęp został odblokowany na moją prośbę po złożeniu wyjaśnień, ale

    Dostęp został zablokowany wcześniej, bez mojej winy. Po złożeniu wyjaśnień
    dostęp został zwrócony, ale na hasełko. Pisanie o świętej krowie, teolog
    Łucji Stalenczyk, która (jak sama mi opowiadała) nie przepuszczała księżom
    w łóżku (ujęła to w inne słowa, ale sens jest taki właśnie) zaowocował
    ostrzeżeniem. Dostęp do serwera toruńskiego NNTP mocno mi ułatwił życie,
    gdyż dzięki temu dostępowi lepiej widziany byłem w Białymstoku i mniej
    chętnie byłem blokowany przez mego dostarczyciela usług, jakim był Dipol?

    Wówczas płaciłem Dipolowi, nawet zbyt wiele, co zwracał mi do tej pory
    (niby nadal zwraca, ale w moim odczuciu blokuje mnie) tak więc trudno
    powiedzieć, jaki wpływ na dostęp do innych serwerów NNTP miał dostęp
    do serwera toruńskiego. Prawdopodobnie dostęp do toruńskiego serwera
    miał jedynie znaczenie symboliczne w Dipolu. Dipol brał ode mnie
    pieniądze, więc dawał mi dostęp. Gdyby nie Dipol -- było tu chyba
    11 dostawców tychże usług... Teraz mam dostęp bezpłatny. :)

    Do Dipola -- nie uważam, że Dipol spłacił mi nadwyżkę płacona gdzieś
    w latach 2004 czy 2003. Proponuję (jeśli administratorzy przeczytają)
    przywrócenie i możliwości zabranej niedawno. Oczywiście w ramach
    tamtej nadpłaty.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'